رضایی:

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی قابل عمل است/ میانگین سنی مسئولان خیلی بالا رفته/ شاهد آلودگی امنیتی و نفوذی در کشور هستیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین درباره برنامه‌های خود برای دولت آینده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه یک سیما گفت: از ۱۷ سالگی تا امروز سرباز وطن بوده‌ام. از سال ۵۰ تا ۵۷ در مبارزه با رژیم شاه فعال بودم و در آن مقطع با مارکسیست‌ها و منافقین همراه نشدم. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سیاست را ادامه دادم، اما با شروع ترور‌ها لباس پاسداری را بر تن کردم و تا سال ۶۲ امنیت و اطلاعات ایران را ساماندهی کردیم، اما باز هم متوجه شدم که باید به قیام سوم وارد شوم و از صحنه پاسداری به امنیت وارد شدم. من در ۲۷ سالگی توسط امام خمینی(ره) فرمانده سپاه شدم و در جنگی سخت تمام سرزمین‌های خودمان را آزاد کردیم.

وی افزود: با حضور در قرارگاه سازندگی، قیام چهارم زندگی خودم را انجام دادم. ۲۰ سال است که مشاور رهبر معظم انقلاب هستم و سیاست‌های اقتصادی را انجام دادم، اما افسوس حتی به ۱۰ درصد سیاست‌های ابلاغی اقتصادی رهبر عمل نکردیم.

رضایی گفت: در سال ۹۲ یکی از آقایان کلیدی درآورد و من با نشان دادن هزار تومانی گفتم که پول ملی سقوط می‌کند. خودتان قضاوت کنید آن زمان با هزار تومان چقدر می‌‍‌شد نان و تخم مرغ خرید و الان چقدر؟ خودم را شرمنده رهبر انقلاب می‌دانم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من دو بار در انتخابات وارد شدم و آبروی خودم را کف دستم گذاشتم و امروز برای بار سوم آمدم و می‌خواهم اقتصاد را ساماندهی کنم. از دولت‌های اخیر حمایت کرده‌ام.

رضایی با ابزار تاسف از کولبری در کشور ادامه داد: اگر امروز سیاست‌های اقتصادی را تنظیم نمی‌کردم هیچ گاه وعده نمی‌دادم. حرف یارانه ۴۵۰ هزار تومانی من قابل عمل است و هزینه‌ای هم روی دست دولت نخواهد بود. سالانه ۱۳۰ میلیارد دلار یارانه به قشر پولدار داده می‌شود. چرا باید این بی عدالتی وجود داشته باشد؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب و ملت ما در دهه‌های اخیر از بین رفت، تصریح کرد: جوان گرایی و خلاقیت را احیا خواهم کرد. نشستن روی صندلی‌ها چسبندگی به وجود آورده و میانگین سنی مسئولان ما خیلی بالا رفته است.

رضایی گفت: وقتی خرده مفسدان را بگیریم و مفسدان بزرگ را رها کنیم نتیجه نمی‌دهد. وقتی رئیسی وارد قوه قضائیه وارد شد به ایشان گفتم ابتدا از اعدام دو قاضی مفسد شروع کن و بعد به دولت بیا.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: بدون اقتصاد اقتدار و عزت نخواهد بود. وقتی جوانان ما در صلح سازی و امنیت سازی بنا به تقاضای خود آن دولت‌ها مشورت می‌دهند، باید عربستان و ترکیه از تجارت آنها بهره ببرند؟ ایران بزرگ اقتصادی را درست می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تبعیض و نابرابری مهمترین مشکل ما است، اظهار کرد : اگر وزیری که ۸ سال است سرمایه گذاری در مسکن را متوقف کرد کنار بگذاریم قطعا موفق می‌شویم. ملت ما در حوادث بزرگ بیشترین انسجام را از خود نشان داده است. دولت ما برای همبستگی است و از تمام اقوام ایرانی، نخبگان، بانوان و جوانان در آن حضور دارند. بذر را نمی‌توان در شوره زار کاشت و نتیجه این اقدامات این شد که ۱۸ میلیارد دلار از خزانه یک شبه خالی می‌شود و پول ملی بی ارزش و تورم بالا می‌رود.

رضایی گفت: من اقتصاد خوانده ام و به همین دلیل وعده دادن یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را داده ام. من ثابت می‌کنم که این کار شدنی است. باید از تکرار دولت‌های گذشته و هیات وزیران آنها جلوگیری کرد. معاون اول خودم و چند وزیر دیگر را انتخاب کرده ام.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وزیر مسکن فعلی ۸ سال سرمایه گذاری در مسکن را متوقف کرد به دلیل مشکلش با وزیر مسکن دولت قبل. چرا مردم باید هزینه آن را بدهند؟ باید این فرد محاکمه شود. دلیل آنها چه بود که ۳۰۰ صنعت پشتوانه مسکن را از بین بردند؟

وی با بیان اینکه اقتصاد را از حالت شرطی خارج می‌کنم، اظهار کرد: مذاکرات و دیپلماسی برای ما مهم است. اقتصاد را غیر شرطی می‌کنم تا آرامش به وجود بیاید. من اعلام نظر می‌کنم این نابرابری و بی عدالتی موجود در کشور اساس نظام را مورد خطر قرار می‌دهد. نباید اینقدر به مردم فشار بیاید.

رضایی گفت: فقرا فقط ۲ درصد از بنزین کشور را مصرف می‌کنند. در کشور ما آلودگی امنیتی و نفوذی را شاهد هستیم. به وضعی رسیدیم که از اسرائیل به کشور ما می‌آیند و یکی را می‌کشند و می‌روند. من این وضع را درست می‌کنم. تحول در دولت می‌خواهم. ایالت‌های اقتصادی درست می‌کنم و دست دولت را در اجرائیات قطع می‌کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما با تغییر در ساختار‌های دولت و حل مسئله دیوان سالاری، یک تحول در ساختار‌های کشور به وجود می‌آوریم. مسئله مردم چپ، راست و اصولگرا و اصلاح طلب نیست. در دولت من تمام استان ها، اقوام و حتی مجرد‌ها حضور دارند. باید محدودیت‌های خود ساخته را از بین ببریم.

رضایی با بیان اینکه مردم خود را گروه دسته چندم نکنیم، تصریح کرد: مسئله‌ عدالت و برابری مهمترین خواسته من است و به صورت جدی روی آن سرمایه گذاری می‌کنم. پیشگیری در زمینه با فساد خیلی مهم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اگر پیشگیری از فساد نباشد مبارزه با مفسدین سخت می‌شود. در دولت خودمان سازمان بازرسی درست می‌کنیم و وظیفه مدیران مبارزه با فساد است. دولت باید سرچشمه فساد را خشک کند لذا دولتی با هدف پیشگیری از فساد و امضا‌های طلایی ایجاد می‌کنم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دیپلماسی منطقه‌ای را مهم می‌دانیم و با حضور در منطقه می‌توانیم اتحادیه آسیای جنوب غربی را با حضور ۲۵ کشور تشکیل می‌دهیم. حکمرانی را تغییر، اقتصاد را غیر شرطی، عدالت را ایجاد، تبعیض را می‌خشکانیم، همه اقوام در دولت ما حضور خواهند داشت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اقتصاد را باید از زندگی مردم شروع کنیم و اقتصاد ملی باید از اقتصاد زندگی شروع شود. ایالت‌های اقتصادی را درست می‌کنیم و در این شهر‌ها اقتصاد را از خانه شروع می‌کنیم. خانه داری را شغل حساب می‌کنیم، زیرا تربیت فرزندان برجسته خیلی مهم است. سلامت در خانواده خیلی مهم است. به خانم‌هایی که دو فرزند داشته باشند و دو اقدام سلامت فرزند و بهداشت خانواده را انجام دهند حقوق پرداخت خواهم کرد.

رضایی گفت: در خانه‌های ایرانی کسب و کار ایجاد خواهیم کرد. کسب و کار‌های مدرن، کسب و کار‌های متوسط، اتصال کسب و کار متوسط به کسب و کار بزرگ، ایجاد شهر‌های اقتصادی و بریدن دست دولت و سیاستمداران از اقتصاد وضعیت را بهبود می‌بخشد.

وی ادامه داد: اولین فعالیت اقتصادی که برای ما میلیارد‌ها ثروت می‌آورد صنایع پایین دستی نفت است.

ثروت ملی ایران غارت شد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در ثروت ملی ایران غارت صورت گرفته، زیرا نفت، گاز، محصولات پتروشیمی خام فروخته می‌شود.

نهضت مسکن سازی ایجاد می‌کنم

وی درباره انرژی‌های نو گفت: در ۵ سال آینده باید گاز وارد کشور کنیم و باید دنبال انرژی‌های نو برویم. کویر ما بزرگترین مخزن تولید انرژی خورشیدی است. مسئله بعدی راه اندازی نهضت مسکن سازی است و ۲۰۰ تا ۳۰۰ صنعت در پی آن رونق می‌گیرند.

ایران را هاب تامین غذای منطقه می‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران را هاب تامین غذای منطقه می‌کنیم. بیمه کشاورزان را درست، قیمت تضمینی را اصلاح می‌کنیم. ایران می‌تواند هاب غذای ۵۰۰ میلیون جمعیت منطقه و همچنین هاب سلامت در منطقه باشد. ما می‌توانیم گردشگری سلامت در منطقه را هم ایجاد کنیم.

رضایی تصریح کرد: حتما مردم الان از خود می‌پرسند از کجا معلوم ما تکرار دولت‌های گذشته نباشیم؟ که در جواب باید بگویم تفاوت من این است که من مرد میدان و از خود مردم هستم. در ۳ ماه آخر سال ۹۹ به ۲۵ استان کشور سفر کردم و در اتاق‌های در بسته ننشسته ام. دولت من مردمی است و سفره دولت و مردم را یکی می‌کنیم، زیرا تا این کار را نکنیم درد مردم به ما نمی‌رسد.

رضایی اضافه کرد: دومین تفاوت من این است که برای اقتصاد فکر کرده ام و دولت اقتصادی درست می‌کنم. دولت اقتصادی دیگر وعده نمی‌دهد و به همین دلیل اسم دولت من (اقدام و تحول) است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ویژگی سوم تفاوت من این است که جوانان را به میدان می‌آورم، زیرا از آنها شناخت دارم. دولت جوان انقلابی و با نشاط ایجاد می‌کنم. هیچ کاری را بدون پژوهش انجام نمی‌دهم و پشت سر بورس راه نمی‌افتم و مردم را تشویق نمی‌کنم که به بورس بیایند.

زیان دیدگان بورس را بیمه می‌کنم

وی با بیان اینکه ۶ توصیه به دولت درباره بورس کردم، اما گوش ندادند، افزود: بورس را اصلاح می‌کنم، این را به مردم قول می‌دهم. صندوق جبران زیان دیدگان بورس را درست می‌کنم و زیان دیدگان زیر ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون را بیمه می‌کنم. می‌دانم ۷۰ هزار میلیارد در سال ۹۸ در بورس را چه حقوقدانانی خوردند و کسری بودجه دولت را تامین کردند. دیپلماسی اقتصادی را درست می‌کنم.

مدرسه تربیت زمام داران ایرانی تاسیس می‌کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به شما قول می‌دهم اگر به من رای بدهید کاری می‌کنم هیچ فرد ایرانی از آینده خودش بی خبر نباشد و بتواند برای خودش برنامه ریزی کند. در هر استانی یک مدرسه تربیت زمام داران ایرانی تاسیس می‌کنیم تا ایران بدون زمام دار نباشد و از هر استانی زمام دار داشته باشیم. اجازه نمی‌دهم چهره مردم دوباره بی نشاط شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چرا درک نمی کنیم وقتی همه چیز گران شده یارانه هم باید اضافه بشود اما ماها تنها چیزی که تو گوشمون کردن و تکرارش می کنیم این یارانه بدبختی اورده فقط اینو تکرار می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آغ محسن
نه از افزایش ارزش پول ملی
نه از ده برابر کردن یارانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آغ محسن
نه از افزایش ارزش پول ملی
نه از ده برابر کردن یارانه
Iran (Islamic Republic of)
جوانشیر
۰۹:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چقدر این داستانها برای من تکراری شده
Iran (Islamic Republic of)
حمید کرمی کارشناس اقتصاد وکارشناس ارشد مدیریت
۰۸:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دکتر مگر این 40سال در ایران ودر راس نبودید. مگرشما نمی دانستید در ایران چه می گذرد . دکتر یارانه را بالا بردید وقتی قدرت خرید وبعبارتی ارزش پول کاهش یابد اگر یارانه را ده برابر کنید فایده ندارد . ضمنا هر مصوبه ای هزار ها تبصره دارد .فردا می گویند دهک های فلان تعلق نمی گیرد . مدرسه مجانی را بابت ثبت نام باید چند ده میلیون پرداخت کنی . اموالی را کسب کردهای باید دومرتبه خدا تومان مالیاتی بدهی وهزار ها ترفند دیگر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دیگه مردم تطمیع نمی شوند،!؟ بروبساطتو جای دیگه پهن کن!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا شفات بده محسن جون!
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۸:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به امید حق برادر محسن. حرفی که بزنی عمل میکنی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به نظرم از اون ور آب مثل لبنان و فلسطین بیان رئیس جمهور انتخاب کنن ببینن کدوم بیشتر بدردشون می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دم از سن بالای مدیران زدی. بنده خدا خودت که دستات میلزرید .ولی از لحاظ شم اقتصادی قوی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
450 تومان .. میشه نصف فیمت دندون پر کردن .... حلال مشکل نیست
افای رصایی کل مبلغ یلرانه را به بک طرح دانش بنیان تولیدی بگنید ومردم سهام دار ان بکنید ... بهتر نیست ... یارانه یک معنی خاص دیگر هم دارد .. یعنی عدالت را با تفکر تکنوکراتی به جایی نمیرسد.. حقوقها ا را اصلاح کنید و به مردم نیازمند بودجه مخصوص .. قیمتها با ساختار درست نظارت کنید .. دلالی را بردارید .. اختلاس و خورد وبرد را
جلوگیری کنید .. ... نگذارید یک مغره یک فیمت و دیگری یک قیمت و همه .. با احتکار و یا اخیرا با مدوم کردن مرغ ودام و یا قاچاق نیازهای کشور و وارد کردن همان جنس با دلار .... بابا من چرا میگم ..........خودتان بهتر از این چیزها خبر دارید ........
یارانه معانی دیگری دارد ...........حلال مشکلات نیست ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اگه وعده سر خرمن نباشه خوبه .اگه انجام بده درسته
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باز شعارهای پول و بی اساس ،مردم کشته مرده ی۴۵۰ هزارتومن نیستن اینقدرررر چاله توی زندگی مردم درست شده که با این پولا ترمیم نمیشه ، جوان امروز جوان۴۰ سال پیش شما نیست که با برادر برادر گفتنتون پیرو شما عقل کل ها باشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دکتر رضایی از نفرات دیگه بهتره.دید وتفکر وتجربه ودانشش از اونا بهتره.مردم بهش رای بدن اوضاع بهتر میشه...یاشاسین دکتر
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۷:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب محترم , ملت از خیر یارانه گذشتند , نمیخواهند این 450 هزار تومان شما را , اینها که عمل نداشتند در زمان خودشان , هیچ کاری نکردند و فقط نظاره گر بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما از بالای شهر برو آبادان زندگی کن مشکلات امنیتی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
H.a
۰۶:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ول کنید تو را به خدا همین یارانه ۴۵ تومنی بدبختی آورد برامون حالا اگه بشه ۴۵۰ تومن دیگه واویلا
Iran (Islamic Republic of)
عابدین عبدی
۰۶:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام اقا محسن خدا وکیلی برای چندتا رای خجالت نکشیدی قیافه ات وصورتت را به این شکل دراوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما از بالای شهر تهران برو آبادان زندگی کن مشکل امنیتی حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حالا تو این گرونی۴۵۰تومن چه دردی از مردم رو دوا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
وی هم اکنون سر خود را به دیوار میکوبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
عوض اینکه برنامه واسه اینده مملکت بده داره ۴۵۰ تومن رشوه میده به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آره یارانه چهارصدوپنحاه تومنی یعنی افزایش خیلی زیاد بنزین.
و همون فقرایی هم که گفتین و حتی سطح متوست که با تاکسی و... جا به جا میشن باید ده ها برابر کرایه بدن.
Germany
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یارانه ۴۵۰ هزار تومانی بعدا 4500 درصد مالیات
راستی مالیات بردوچرخ سواران و روی چرخ خیاطی زنان یادت نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این گاندیداها کجا بودن از یه سیاره دیگه امدن....بابا دست بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به جای یارانه به فکر پایین آوردن قیمت دلار باشید نیازی به یارانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همون احمدی نزادبایارانه تیشه به ریشه مردم زدوباعث تورم وحشناک تاحالاشده توکه ادعای دکترای اقصادداری دیگرچرا
؟؟معلوم میشه دکترای توهم الکی است.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ایران اسلامی عزیزمان امروزه و در سالهای اخیر دوچار جنگ تحمیلی شدید همه جانبه اقتصادی شده و کشور و ملت و نظام به اشخاص نخبه ایی همچون جنابعالی نیازمند است انشاءالله رئیس جمهور ایران اسلامی در خرداد ماه 1400 شوید ولی اگر هم رئیس جمهور نشدید مهم نیست اصلش خدمت به خلق خداست که در هر پست و هر لباس و هر جایی می توان خدمت صادقانه را فی سبیل الله انجام داد حتما باید هر شخصیتی شد رئیس جمهور 1400 ایران اسلامی عزیزمان از شما استفاده کند و شما را در پست وزارت اقتصاد و دارایی نصب کند شما فرد لایق و شایسته و کارشناس با تجربیات خوب در امور مالی و اقتصادی هستید و حتما می توانید برای مردم مستضعفین زیر خط فقر و کل نظام اسلامی گامهای موثری بردارید جناب دکتر رضایی بزرگوار خردمند و بصیر سخاوتمند عادل نظربلند ائتلافگرای اعتدالگرای اهل تعامل و انصاف پاک نیت پاک دست امانت دار صادق .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
فقط اقای سعید محمد
Canada
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
بهتر است .اینشالله بعد از انتخاب رییس جمهور
تمام کاندیدها
برنامه زمانبدی برای حل مشکلات را به
دولت منتخب ملت بدهند تا
شاید راه گشای مشکلات شود
هیچ کس نباید نسبت به مشکلات وطن
بی تفاوت باشد و بگوید حالا که بهم پست و مقامی ندادند
من منتظر بینشیم تا دولت ناتوان در حل مشکلات شود
بعد در رسانه ها و کانالهای معاند سخن ترانی یا مطلب بر علیه دولت بنویسیم
شکست یک نفر .باید شکست همه مون باشد
هر چه به عقل مان میرسد که چاره ساز است
باید به دولت راه چاره برای حل مشکلات بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرازی
۲۳:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
آره یارانه 450 تومنی شدنی هست با بنزین 20 هزار تومانی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
همین الانشم چاپ پول می کنن واسه ۴۵ هزار تومن. عملا از تو جیب خود مردم بر میدارن!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای محسن رضایی به نظرم شما برای این کشور یکم دیر اومدید اگه سال ۸۰ میومدید یا سال ۸۴ به نظرم شانس رای بالا داشتید ولی با هیچ طرحی اقتصاد ترمیم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۱۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
جناب دکتر رضایی
ای کاش سطح فهم و درک مردم ما اینقدر بالا بود که قدرت تحلیل سخنان شما را می‌داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پاچه خواری نکن فامیلشی که داری سنگشو به سینت میزنی نفهم خودتی فهم و درک ما مردم خیلیم بالاس تا رئیسی هست چه نیازی به ایناس گول وعده های رضایی و امثالشو نمیخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ریسی اگه شایسته بود قوه قضاییه را اصلاح میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه مردم فقط به اسم ها رای میدن چه بسا ادمهایی که کارهای بسیار زیادی غیر علنی انجام دادن. مثل خود همین اقای رضایی که واقعا مدیریتش در جنگ تحول به وجود اورد. البته من هیچ کدوم از نامزدها مورد قبولم نیست به اون شکل. فقط مسیله از روی اسم رای دادن رو گفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
میشه روش حساب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
درود بر شرفت محسن رضایی حرف نداری عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۲۲:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
شما اگر یارانه‌ها اضافه میخواست ی بکنی تو این ۴سال کوجا بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
ایران کنونی و ایرانی در حال پیر شدن هستن و میبایست با تمام تلاش و توان به ساخت ایران پرداخت و آباد کرد و تلاش کرد .
تلاش تک تک ما تلاشی تاریخی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
مبارزه با استکبار + تحصیل اقتصاد = تعهد و تخصص
رای مردم ایران بخصوص لرها و ایل بختیاری دکتر محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما فقط حق یک رای داری مردم ایران و یا اقوام لر و بختیاری به شما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۲۲:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
این دید ما و بلند پروازی و تلاش و برنامه ریزی و کوشایی و آرزوها و هوش ماست که ایران بزرگ و سترگ را میسازد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزندی از زاگرس مرکزی
۲۲:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
راه نجات ایران عزیز ما در بروز شدن و رباتیک شدن کارخانجات و
تولید چندین برابری .
افزایش چندین برابر ضریب بهداشت و سلامت.
افزایش بیمه همگانی .
گسترش شهرها و روستاهای بسیار و تولیدی و بروز در گسترده پهناور ایرانزمین.
گسترش بنادر و سواحل شمال و جنوب و سواحل اقیانوسیمان.
پراکنش کارخانجات و صنایع در گسترده پهناور کشور عزیزمان مخصوصا در دل زاگرس و البرز و همچنین دستها و دره‌ها و کوهها و بیابانها و سواحل میهنمان.
گسترش و تولید چندین برابری نیروگاهها و خودروهای پاک و در نتیجه داشتن شهرهایی پاک.
رقابت در تولید خودرو و لوازم خانگی و نشانه رفتن تولیدی دهها ملیونی در سال.
افزایش چندین برابری دانشگاهها و شهرهای نوآوری و فناوری و پژوهشی و آزمایشگاهی.
رفتن به سوی دانش‌هایی با فناوری بالا همچون الکترونیک و رباتیک ،رادار و هواپیماسازی،کشتی سازی ،پیشران و راکتور اتمی و حرکت به سمت تولید و ساخت گسترده و به کارگیری ملیونها پهپاد و ماهواره،داشتن شهرهایی دانشگاهی و صنعت و.....و....و....
میتوان ایرانی ساخت گلستان و آباد .
به امید دیدن ایران بزرگ و اسلامی و باستانی بر سکوهای بلند جهانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
عجب !خب چرا تا حالا از این کارها نکردین؟مگر تصمیمات بزرگ در فراتر از دولت گرفته نمیشود.مگر شما از اعضای آن فراتر از دولت نبودین؟حناتون دیگه رنگی ندارد.فقط یک اصلاح طلب وطن پرست دنیا شناس و دنیا دیده با واقعیت و تعامل با دنیا می تواند کم کم ایران را احیا کند.تفکر امثال شما کشور را به این روز انداخته.هنوز شما شاید بتوانی وضعیت فعلی را حفظ کنی.خدایا با این ملت رحم کن.مردم دیگه طاقت بیشتر از این را ندارند.خدایا کشور را به اهلش بسپار تا مردم نجیب ایران طعم زندگی و آرامش را هم تجربه کنند.۴۰سال خونریزی،تحریم،جنگ بدبختی،تبعیض،نا بسامانی،و مدیریت فامیلی چند صد نفر وابسته به هم که مردم را بیچاره کرده اند.خدایا کمک کن به این مردم.نمی دانند به چه کسی اعتماد کنند.بس که دروغ شنیده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
این چیز ها که گفتی همش خوبه .
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۱:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
میبایست به فکر تشکیل دویست استان در ایران و آبادی هزاران شهر بود ،در دل رشته کوه های البرز و زاگرس میتوان نگین‌ها و مروارید های با ارزشی نهاد نگین‌ها و مرواریدهایی از شهر ها و کارخانجات و تاسیسات مهم و راهبردی.
در سواحل اقیانوسی ایران میتوان شهرهای زیبا و بزرگی ساخت .ایران چهار راه اقتصادی و تولیدش برای جمعیتی نیم ملیاردی شکل و پایه ریزی و پی ریزی شود.
ایران ما چهار راه جهانی و محل ارتباط دو قاره مهم مخصوصا آسیا و اروپاست شرق و غرب است.
از سواحل اقیانوسی تا تهران ابر شاهراهی میتوان ساخت که تجارت شمال جنوب را در دست بگیرد.
صدها هواپیماسازی و صدها خودروسازی ریز و درشت دولتی و خصوصی میتوان داشت .
تولید خودرو به مرز ده ملیون و بیشتر میبایست برسد.
ظرفیت انرژی الکتریکی و تولید ایران می‌باید چندین برابر و جمعیتی بیش از نیم میلیارد را باید نشانه و هدف بگیرد ،در مواد غذایی و در لوازم خانگی همچنین تولید فولاد و سیمان و ....
کشورمان حتما باید به سمت رباتیک شدن و تولید ماشین آلات کشاورزی همچون تولید کمباین و تراکتور به صورت گسترده و انبوه در همه استانها برود.،به مکانیزاسیون کشاورزی و رباتیک و صنعت الکترونیک و شهرهای هوشمند که مردم از درون خانه های خود کارهای اداریشان را انجام دهند.
هزاران آزمایشگاه و پژوهشگاه و بیمارستان و درمانگاه باید ساخت و خود را برای انواع تهدیدهای بیولوژیک و میکروبی و شیمیایی مجهز کرد.توسعه و گسترش نیروگاه‌های پاک خورشیدی و اتمی و بادی و امواج و زمین گرمایی و برق آبی و خودروها و اتوبوسهای شهری و شهرهای پاک را در جای جای شهرها یاین کشور باید گستراند و صدها مورد دیگر.
همه و همه ایرانی آباد و پیشرفته و نوین و بر قله های دانش و فناوری و نوآوری جهان خواهند ساخت.
باید همه جهاد کنیم و با حرکتی جهادی و انقلابی و با تلاش و پشتکار سکوهای برتر جهان را نشانه رویم.
به امید انتخابی شایسته و درست در گزینش فردی تلاشگر و کوشا و پویا و نخبه و با طرح و برنامه بسیار.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
ایشون دقیقا میخوان شیوه های مدریتی آمریکایی رو در ایران اجرا کنند و صد در صد هم جواب میده.ای کاش مردم ایران به ایشون اعتماد کنند و دوباره مثل 4 دوره گذشته با انتخاب اشتباه ایران رو به ویرانی نکشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
حرفی میزنین خواهشأ به بعدشم فکر کنین چی ب سر قشر ضعیف جامعه میاد با ۴۵ هزارتومن یارانه نان ۱۰ تومنی شده ۳۰۰ تومن
آخرین اخبار