عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال متعلق به تمام مردم ایران است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که با وجود مشغله کاری زیاد در اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش حاضر شد. تیم ملی فوتبال متعلق به هیچ گروه، جناح و شخص خاصی نیست. از نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و از شخص وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که پیگیر مسائل تیم ملی هستند. ۲۰ میلیارد تومان  به حساب فدراسیون فوتبال  واریز شده و در ظرف چند روز آینده هم ۱۰ میلیارد تومان دیگر به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.

او ادامه داد: سلطانی فر تاکید داشت که برای تیم ملی فوتبال و خوشحالی مردم به هیچ وجه محدودیت مالی نخواهیم نداشت و آن چه مهم است، منافع ملی کشورمان است. امروز  قاضی زاده هاشمی (نماینده مجلس شورای اسلامی) و فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی  در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شدند و بسیار خوشحالیم که یک وفاق ملی در مورد تیم ملی فوتبال تشکیل شده است.

عزیزی خادم بیان کرد: امروز یک تفاهمنامه همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش امضاء کردیم و این کار بسیاری مهمی درباره آینده تیم ملی فوتبال است.  این تفاهم می‌تواند خلاء توسعه فوتبال کشور را برطرف کند و امیدوارم هفته آینده رسما این تفاهم نامه منعقد شود.

او خاطرنشان کرد: از همه حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما که پشتیبان تیم ملی فوتبال بوده اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.