فراخوان پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم در سمنان

پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» در استان سمنان فراخوان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» به همت نهضت استادی بسیج راه‌اندازی شده و قرار است با همکاری خبرگزاری فارس، نامه‌ها و خواسته‌های استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم جمع آوری و در آغاز دولت سیزدهم به رئیس جمهور منتخب تحویل داده شود.

مراسم رونمایی از پوستر این پویش در حاشیه گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.

ارتقای وضعیت معیشت عمومی، اقتصاد مقاومتی، افزایش ارزش پول ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش‌رو، عدالت‌گستری، قانون‌گرایی، فسادستیزی، مبارزه با ویژه‌خواری، رانت، نفوذ، تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی برای مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور، تحول و تعالی فرهنگی، دین‌داری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی و تأکید بر کرامت انسانی، آزادی، اقتدار علمی، استقلال ملی و توسعه روابط خارجی از محور‌های اصلی این پویش ملی است.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: به یک هزار و ۴۰۰ نامه از نامه‌های برگزیده مردمی، دانشگاهیان، نخبگان، بانوان، جوانان و رأی اولی‌ها به رئیس‌جمهور منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

به گفته او، علاوه بر انتشار متناوب نامه‌های برتر تا روز انتخابات در رسانه‌های ارتباط جمعی، مجموعه آن همزمان با آیین سوگند رئیس‌جمهور منتخب، تدوین و به وی تقدیم می‌شود.

خردادماه پایان مهلت ارسال نامه‌ها در این پویش است.

همچنین رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان نیز تاکید کرد: بسیج اساتید در انتخابات پیش رو دو رویکرد مهم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دنبال می‌کند.

روحانی مقدم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خود، هشت خصوصیت رئیس‌جمهور مطلوب کشور در انتخابات ۱۴۰۰ را دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، امیدوار و مردمی برشمردند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.