افتتاح درمانگاه شهید سلیمانی در بندر ماهشهر

با حضور جمعی از مسئولان خوزستان درمانگاه شهید سلیمانی در بندر ماهشهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه در نزدیکی ایام انتخابات یک تعهد اخلاقی داشت مقرر شده بود یک درمانگاه با کمک موسسه درمان بسیجیان استان، همکاری شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و مسئولین پتروشیمی در شهرک شهید چمران دایر شود و کمتر از یک سال این کار صورت گرفت.

او با بیان اینکه در ایام متعلق به رحلت امام خمینی (ره) این درمانگاه را به مردم شریف منطقه اهدا می‌کنیم، افزود یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری با مردم کشور نگاه‌های خدماتی رستوران نگاه‌های خدماتی و استفاده از بار مسئولیتی است.

سرهنگ حاجتی در ادامه بیان داشت: یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توان با مردم ارتباط داشت بحث درمان است ما باید بتوانیم از درد‌های مردم بکاهیم و بر مسئولیت‌های خود اضافه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: از فرماندار ماهشهر، مجموعه شبکه بهداشت و درمان و بسیجیان استان تقدیر و تشکر می‌کنم ان شاءالله با این کاری که در شهرک شهید چمران بندر ماهشهر آغاز شد بتوانیم کار‌های دیگری نیز انجام دهیم، زیرا مردم از این پروژه خیلی راضی هستند و تشکر می‌کنند تغییر کاربری این ساختمان انجام و اعتباری برای این کار صرف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: درمانگاه بعدی در منطقه لور شهرستان اندیمشک ان شاءالله احداث خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
درود