کریمیان:

می‌خواهیم لیگ برتری شویم

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داشتن تیم در لیگ برتر برای هر شهری مهم است و ما تلاش می‌کنیم که به این مهم دست یابیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که دیشب تیمش با نتیجه دو بر یک آرمان گهر سیرجان را شکست داد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم، اما دقایقی که از بازی گذشت گردش توپیمان خوب نبود در نیمه بازی با صحبت‌های سرمربی و تغییرات صورت گرفته و تعویض همزمان سه بازیکن، به بازی برگشتیم.

او ادامه داد: ما نباید به این سادگی گل بخوریم، چون بهترین خط دفاعی را داریم و به بچه‌ها آموزش داده‌ایم که بعد از گل زدن چه کار کنند. نباید بعد از گل زدن به سرعت گل می‌خوردیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: هفت بازی دیگر داریم که همه آن‌ها حکم فینال را دارند، اگر یک بازی دیگر را ببریم و اختلافمان کم شود بقیه بازی‌ها دست خودمان است و می‌توانیم برایشان برنامه‌ریزی کنیم.

کریمیان عنوان کرد: بازی مقابل آرمان گهر را بردیم، برد شیرین است و خوشحالیم، اما از گلی که خوردیم ناراحتیم.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه بای‌ها حساس هستند و اختلاف تیم‌ها میلیمتری است، گفت: به علت امتیازاتی که به ویژه در خانه از دست دادیم نمی‌توانیم تعلل کنیم همه بازی‌ها مهم است و باید روی نقاط قوت و ضعفمان کار کنیم. با این پیروزی به آینده امیدوارتر شدیم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با قدردانی از هیات مدیره باشگاه و شهرداری بوشهر، افزود: از همه کسانی که پای کار هستند و تیم را حمایت می‌کنند، از مردم و هواداران متشکریم به هر حال داشتن تیم در لیگ برتر برای هر شهری مهم است تلاش می‌کنیم که به این مهم دست یابیم.

کریمیان درباره اخراجش هم بیان کرد: ۲۰ سال است که در فوتبال هستم دو کارته هم نشده ام چه برسد که اخراج شوم با ناظر بازی صحبت کردم مثل اینکه فرد را درست تشخیص نداده بودند، زیرا در آن زمان مورد نظر، من روی سکو بودم و در صحنه نبودم.

او درباره داوری هم این طور عنوان کرد: در نیمه اول برخوردی بین دروازه بان آرمان گهر و میلاد صارمی بازیکن ما پیش آمد به نظرم پنالتی بود البته باید کارشناسان نظر بدهند. در مجموع با توجه به حساسیت بازی‌ها داوری بد نبود.

در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان آرمان گهر بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع سفیدپوشان بوشهری پایان یافت.

شاهین با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و با دو پله صعود در رده ششم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.