سفر به استان اصفهان همراه با جرائم نقدی

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، گفت: از ظهر امروز، ممنوعیت سفر به استان اصفهان در محور‌های نه گانه به شدت اعمال می‌شود.

حجت‌الله غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد کرونا اظهار کرد: شیوع بیماری در اکثر شهرستان‌ها روند نزولی دارد البته در بعضی از شهرستان‌ها مانند خمینی‌شهر، دهاقان، مبارکه و گلپایگان، لازم است که دستورالعمل‌ها بیشتر رعایت شود، تا در آنجاهم وضعیت عادی شود.

او افزود: از ظهر امروز، ممنوعیت سفر به استان اصفهان را در محور‌های نه گانه به شدت اعمال می‌کنیم. ایستگاه‌های ایست بازرسی را فعال کردیم و تا پایان روز هفدهم خرداد این محدودیت‌ها اعمال می‌شود. 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، گفت: برگشت خودرو‌های غیر بومی را به استانمان داریم. جرائم یک میلیون تومانی برای خودرو‌هایی که از شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای خودرو‌هایی که از شهر‌های زرد و نارنجی می‌آیند در نظر گرفته می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در داخل استان محدودیت‌هایی داریم مبنی بر اینکه سفر به شهر‌هایی که جاذبه پذیرش مسافر را دارند، ممنوع است، از جمله قمصر، نیاسر، چادگان، سمیرم، نطنز، باغ بهادران، فریدونشهر، خوانسار، بویین میاندشت، که در ورودی این شهر‌ها هم‌اکنون ایستگاه‌های ایست بازرسی فعال شده است، اما در سایر شهرستان‌ها سفر بین‌استانی ممنوعیت ندارد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار