سارقان آیفون‌های منازل مسکونی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از شناسایی و دستگیری سارقان آیفون‌های منازل مسکونی با ۲۴ فقره سرقت در بیرجند خبر داد.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت آیفون منازل مسکونی در سطح شهر بیرجند، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری۱۳ جوادیه با انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی محل اختفای  سارقان شدند.

سرهنگ فولادی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه سارقان شده و ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر کرده که در بازجویی‌های فنی و تخصصی متهمان به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت آیفون منازل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند تصریح کرد: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.