نماینده خبرگان رهبری:

تبعیت از اندیشه والای امام راحل، نیاز جهان امروز است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبعیت از اندیشه والای امام راحل، نیاز مهم در راستای فائق آمدن بر مشکلات در جهان امروز است.

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،‏ آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با قدم گذاشتن در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش برای شکست طاغوت زمان، این پیام را به مردم جهان داد که آنان باید خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند؛ ایشان عبودیت و بندگی طاغوت‌ها را نفی و مردم را به استقلال و آزادی دعوت کرد.

او اظهار داشت: به همین دلیل است که امروز نام و یاد و اندیشه امام راحل همچنان جاودانه و ماندگار مانده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هنوز در کشور‌های مختلف جهان، از امام راحل با عظمت یاد می‌شود و تاثیر راه ترسیم شده توسط ایشان بر مردم اقصی نقاط جهان قابل تامل و مطالعه است.

آیت الله شبستری اضافه کرد: امروز بسیاری از انقلاب‌هایی که در اقصی نقاط جهان علیه ظلم و ستم صورت می‌گیرد، با الگو پذیری و تاسی از انقلاب و راه امام راحل صورت می‌گیرد.

او  در خصوص صدور انقلاب اسلامی به جهان نیز گفت: منظور از صدور انقلاب اسلامی صدور اندیشه، آزادی طلبی، نفی وابستگی به اجانب و صدور فکر انقلاب بود.

وی افزود: منظور از صدور انقلاب این بود که مردم می‌توانند با الگو گیری از دستورات اسلامی حکومت تشکیل دهند، روی پای خود بایستند و مملکت خود را با دستورات اسلام اداره کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به‌رمز ماندگاری یاد و نام امام راحل نیز اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) برای خدا و به خاطر خدا قیام کرد، به خاطر خدا حکومت تشکیل داد و همین حرکت‌ها رمز ماندگاری و جاودانگی یاد و نام و اندیشه امام راحل پس از گذشت سالیان متمادی است.

وی با بیان‌اینکه ملت ایران در راستای نپذیرفتن طاغوت‌های زمان، سختی‌های زیادی تحمل کرده اند، گفت: امید می‌رود با حضور پرشور درپای صندوق‌های رای حماسه دیگری توسط این ملت خلق شده و مردم با انتخاب و رای خود شکوفایی کشور را رقم زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.