۵ طرح برق‌رسانی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پنج طرح این شرکت با هدف گذر موفق از اوج بار سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: طرح‌های بهره‌برداری شده شامل فیدر بندی ایستگاه هلیله در منطقه بوشهر۲، طرح ۱۱به ۲۰ ایستگاه بهمنی، فیدر کمکی تعدیل بار ابراهیم در برازجان، فیدر کمکی کرانه در تنگستان و چغادک و تبدیل سیم لخت به هادی روکش‌دار است.

او افزود: امید است بهره برداری از این طرح‌ها در عبور موفق از اوج بار تابستان موثر باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: برای تابستان فرارو علاوه بر اقدام‌های انجام گرفته، بر روی اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف تمرکز شده است که تحقق این مهم در گرو همراهی و همکاری بیش از پیش مشترکان بخش صنعتی، کشاورزی و خانگی است.

حشمتی گفت: در بخش سرویس و نگهداری تاسیسات نیز شرکت توزیع نیروی برق با تمام ظرفیت پای کارآمده و با شستشوی مداوم تاسیسات و عملیات پیشگیرانه سعی بر این است تا مشترکان بتوانند تابستان را با کمترین قطعی ممکن پشت سر بگذارند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: شناسایی و کشف ماینر‌های غیرمجاز، انشعاب‌های برق غیرمجاز و همچنین شناسایی مشترکان پرمصرف هم بخشی از فعالیت‌های این حوزه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: در راستای بهره‌مندی از مزایای طرح برق امید انتظار است مشترکان با کاهش مصرف خود علاوه بر کمک به مدیریت مصرف برق استان، شرایط را برای کاهش هزینه و حتی رایگان شدن هزینه برق مصرفی خود فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.