جهاد اسلامی: ملت و مقاومت فلسطین هرگز اجازه هتاکی به مسجد الاقصی را نخواهند داد

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین درباره عواقب برگزاری «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در قدس هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خضر حبیب، یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با الرساله نت تصریح کرد که ملت و مقاومت فلسطین هرگز اجازه هتاکی به مسجد الاقصی را نمی‌دهند و به هر بهایی که شده، جلوی تعرض شهرک‌نشینان به این مسجد مبارک را خواهند گرفت.

او گفت: مقاومت به دقت اقدامات صهیونیست‌ها در قدس را تحت نظر دارد و در صورت برگزاری این راهپیمایی، آن وقت وارد میدان شده و کارهایی را که برای دفاع از مسجد الاقصی لازم است، انجام خواهد داد.

قرار است روز پنج‌شنبه هفته جاری در مراسم راهپیمایی پرچم که از سوی سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و برافراشتن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

این راهپیمایی قرار بود قبل از جنگ 11 روزه غزه برگزار شود اما ساعتی قبل از برگزاری آن مقاومت فلسطین که از قبل به صهیونیست‌ها نسبت به برگزاری آن هشدار داده بود، قدس اشغالی و برخی مناطق اشغالی دیگر را هدف حمله راکتی قرار داد و مانع از برگزاری این راهپیمایی در اطراف مسجد الاقصی شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز پیش از در بیانیه‌ای نسبت به این اقدام هشدار داده و اعلام کرده است که، عواقب برپایی راهپیمایی رقص پرچم‌ها در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار