تشکیلات خودگردان فلسطین: نتانیاهو با تنش آفرینی در قدس قصد حفظ کرسی نخست وزیری را دارد

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به تنش آفرینی‌های نتانیاهو در قدس به منظور حفظ کرسی نخست وزیری‌اش هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد بنیامین نتانیاهو با متشنج کردن اوضاع در قدس اشغالی سودای ماندن در قدرت را دارد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: نتانیاهو در تلاش است تا شرایط قدس را ملتهب کند تا از تشکیل کابینه جدید از سوی مخالفانش جلوگیری کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داده است که بنیامین نتانیاهو سعی دارد تلاش‌های مخالفان خود را برای برکناری او از قدرت با دامن زدن به تنش‌ها در قدس بی اثر کند.

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه فلسطین متذکر می‌شود: نتانیاهو قصد دارد از طریق تشدید تنش‌ها در قدس اشغالی و تداوم تعرض به مقدسات و شهروندان فلسطینی شکل گیری کابینه به اصطلاح تغییر در رژیم صهیونیستی را ناکام گذارد. این کار واکنش‌های شدیدی را در بقیه سرزمین‌های فلسطین و منطقه به همراه خواهد داشت.

وزارت امور خارجه تصریح کرد که نتانیاهو با تحریک سیاستمداران چپ برای سازماندهی به اصطلاح "راهپیمایی پرچم ها" در قدس و ادامه تشدید محاصره منطقه شیخ جراح در تلاش است تا تجربه دور پیشین را تکرار کند.

رام الله هشدار داد: نتانیاهو "سیاست‌های استعماری گسترده" خود را ادامه خواهد داد. این همان رویکردی است که نخست وزیر اسرائیل از زمان به قدرت رسیدن خود در سال ۲۰۰۹ دنبال کرده است و هزینه‌های سنگینی برای مردم فلسطین داشته است.

وزارت امور خارجه فلسطین با اشاره به اینکه ملت فلسطین "قربانی دائمی درگیری‌ها و نزاع‌های حزبی و سیاسی در اسرائیل شده است"، خاطرنشان کرد: رویکرد فعلی نتانیاهو تهدیدی علیه تلاش‌های بین المللی و منطقه‌ای با هدف تحکیم آتش بس و متوقف ساختن تجاوزات مداوم علیه مردم ماست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار