مجوز ایجاد یک مرکز گردشگری در بوشهر صادر شد

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: مجوز ایجاد یک مرکز گردشگری در زمینه گردشگری ساحلی و دریایی در بوشهر صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: مجوز فعالیت یک مرکز گردشگری در زمینه گردشگری ساحلی و دریایی در شهر بوشهر صادر و برآورد شده برای ایجاد این مرکز ۱۴۸ میلیارد ریال هزینه شود.

او افزود: این مرکز با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود و با بهره‌برداری از آن، برای ۱۹ نفر به طور مستقیم ایجاد شغل ایجاد خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: در سال‌های اخیر موضوع گردشگری یکی از ارکان اصلی ایجاد اشتغال پایدار در کشور بوده و استان بوشهر هم از این قضیه مستثنی نبوده است.


بیشتر بخوانید


سالاری با اشاره به ساخت این مرکز گردشگری در دل آب‌های خلیج فارس بیان کرد: در این مرکز گردشگری سوییت‌های اقامتی مجهز، کافی‌شاپ، رستوران با سرو غذا‌های دریایی و دیگر امکانات رفاهی و گردشگری ساخته خواهد شد و با توجه به قرارگیری امکانات و تجهیزات این مرکز در آب‌های خلیج‌فارس، می‌تواند به یکی از مراکز اقامتی تفریحی جذاب برای گردشگران تبدیل شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.