سنگینی وزن ستاد های تبلیغاتی برخی نامزدها در استان همدان/ اعلام دو برابری نامزد‌های انتخابات شورای ائتلاف در ملایر

ستادهای انتخاباتی در شهرهای استان تنها برای برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است و هنوز برخی از نامزدها صاحب یک ستاد هم نشده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ستاد‌های انتخابات مردمی که برای نامزدها انتخابات باز شده اند سنگینی وزنه را به سمت یکی از نامزد‌ها برده اند و در همه‌ی شهر‌های استان این نامزد انتخابات ستاد دارد و در بیشتر شهرستان‌ها بجز یکی از شهرهای استان یک یا دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سایر شهرها ستاد تبلیغاتی دارند.

آموزش ۲۹ هزار نفر برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان همدان

ابوالقاسم الماسی، دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا ۲۹ هزار نفر شامل کاربران، اعضا‌های شعب، نماینده فرمانداران، ناظران، کارشناسان بهداشت، و نیروی انتظامی آموزش داده می‌شوند.

او با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رای در استان نزدیک به ۲۰ نفر مستقر می‌شوند افزود: از این افراد در هر شعبه تنها ۵ تا ۷ نفر اعضای اصلی صندوق‌های اخذ رای هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان می‌گوید: برای انتخابات خرداد امسال هزار و ۴۳۷ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است که ۳۴۳ مورد آن صندوق‌های سیار هستند.

الماسی از افزایش ۶۷ صندوق اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ استان در مقایسه با انتخابات‌های دوره‌های قبل خبر داد و اظهار داشت: آموزش اعضای شعب اخذ رای از هفته آینده در استان آغاز می‌شود و در همه شعب اخذ رای بر رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید شده است.

از توزیع ۳ هزار فلش تا  فروش اموال میلیاردی برای حضور در انتخابات شورا‌های شهر 

برخی از نامزد‌های انتخابات ورای شهر برای بدست آوردن کرسی شوراها با فروش اموال سرمایه های میلیارد تومانی را در دوره تبلیغات انتخابات هزینه می کنند و یکی از این نامزد‌ها به عنوان تبلیغات شرکت خود تاکنون ۳ هزار فلش را بین مردم توزیع کرده است.

همچنین هشتک‌های ما همه رای می‌دهیم و تحریم انتخابات با صندوق‌های خالی هم در فضای مجازی دیده می‌شود که  همه‌ی آن‌ها امیدواریم به انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری ختم بشه.

سردرگمی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان ملایر و اعلام دو برابری نامزد‌های انتخابات در ملایر

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در ملایر نتوانستند در این دوره از انتخابات به اجماع نهایی برسند و به جای ۷ نامزد انتخابات که به شورا‌های شهر ملایر راه پیدا می‌کنند، ۱۴ نفر برتر  نامزد‌های پیشنهادی را انتخاب کردند.

ستاد‌های این نامزد‌های حزب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با مجور انتخاباتی و در ستاد‌های آیت الله رئیسی مستقر می‌شوند و با شعار پرچم ملایر بالاست شور انتخابات و رقابت بین نامزد‌های شورای شهر را بالا برده اند.

صندوق‌های رای در فضای باز در انتخابات پیش رو 

گفته شده است برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این دوره از انتخابات تعداد صندوق‌های اخذ رای بیشتر و  برخی از آن‌ها در مکان‌های فضای باز و در حیاط‌های مدارس گذاشته می‌شود تا احتمال انتقال ویروس به کاربران و صندوق‌ها و شرکت کنندگان در انتخابات کاهش پیدا کند.

همچنین با سامانه ایکه ستاد فناوری اطلاعات انتخابات استان طرحی کرده مردم می‌توانند از شعب اخذ رای خلوت در محدوده‌های زندگی خود در هر ساعتی آگاه شوند و به شعب با جمعیت کمتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.