از رقابت ۴۹۵ نامزد شورای شهر برای ۱۱۱ کرسی در استان سمنان تا برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست اندرکاران اجرایی انتخابات

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

رقابت ۴۹۵ نامزد شورای شهر برای ۱۱۱ کرسی در استان سمنان

 سید عباس دانایی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت : برخی افراد ثبت‌نام کننده برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان سمنان انصراف دادند و برخی نیز صلاحیت‌شان احراز نشد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست اندرکاران اجرایی انتخابات در استان سمنان

دوره آموزشی نمایندگان فرماندار شاهرود برای برگزاری انتخابات، جلسه رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان دامغان، جلسه آموزشی بازرسی انتخابات در شهرستان سرخه و نشست خبری نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی نمونه‌ای از جلساتی است که با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ در استان سمنان برگزار شد.

فراخوان پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم در سمنان

 پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» به همت نهضت استادی بسیج راه‌اندازی شده و قرار است با همکاری خبرگزاری فارس، نامه‌ها و خواسته‌های استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم جمع آوری و در آغاز دولت سیزدهم به رئیس جمهور منتخب تحویل داده شود.

مراسم رونمایی از پوستر این پویش در حاشیه گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.