ستاد مرکزی انتخاباتی محسن رضایی در فارس آغاز به کار کرد

ستاد مرکزی انتخاباتی محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ریاست سردار محمد علی شیخی در فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس عصر چهارشنبه ۱۹ خرداد در آئین افتتاح این ستاد در شیراز با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، بیان کرد: به فرموده امام (ره) حفظ نظام از فروع دین ما بالاتر است، چرا که، برای حفظ نظام خون‌های زیادی داده شده است.

سردار محمدعلی شیخی ادامه داد: ستاد انتخاباتی محسن رضایی از امروز در شهر شیراز و صدرا رسما آغاز به کار کرده و با جدیت امور ستاد‌ها را پیش خواهیم برد.

او با بیان اینکه هدف اصلی ستاد‌های انتخابات پرشور کردن فضای انتخابات و آوردن مردم پای صندوق رای است و پس از آن ماموریت اصلی هر ستاد تلاش برای موفق شدن کاندید مورد نظرشان است، گفت: به نظر ما محسن رضایی یک الگو و یک مدیر موفق جهادی انقلابی محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس همچنین با اشاره به اینکه سابقه، تجربه، روحیه انقلابی و جهادی محسن رضایی تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، گفت: تاریخ گذشته ایران با دفاع مقدس و تشکیلاتی به نام سپاه عجین است که امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی نظامی سپاه فعال است و همه این‌ها مرهون تلاش و زحمات این کاندیدای انقلابی است.

شیخی با بیان اینکه امید است که مردم بتوانند از ظرفیتی که در وجود محسن رضایی است، استفاده کنند، گفت: طرح‌هایی که محسن رضایی در برنامه‌های خود ارائه کرده، برخی باور نمی‌کنند، چون برای خودشان غیر ممکن است، اما کسانی که در جنگ غیر ممکنی مقابل ابرقدرت‌ها بایستند می‌توانند اقتصاد را هم سروسامان دهند.

او درباره انتخابات شورا‌ها نیز گفت: به صورت رسمی برای شورا بیانیه نداده‌ایم.

شیخی درباره سفر محسن رضایی به فارس نیز عنوان کرد: پیگیر این هستیم که اگر امکانش فراهم شود به شیراز سفر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.