دریابانی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندر ریگ کشف کرد

جانشین مرزبانی استان بوشهر گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۲۱ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال از سه شناور در بندر ریگ کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ منصور رضا عزیزی جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، در روز‌های گذشته موفق شدند هنگام کنترل شناور‌های عبوری در اسکله بندر ریگ سه فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد گناوه در حرکت بودند مظنون شدند و آن‌ها را متوقف کنند.

او افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده، ۱۷ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۵۰ تخته پتو، ۱۷ دستگاه دوچرخه،۹هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۱۸ هزار عدد لوازم پزشکی، ۱۴ هزار ثوب پوشاک، ۲۷ دستگاه لوازم صنعتی و کارگاهی، بیش از ۷هزار کیلوگرم غذای حیوانات خانگی و صد‌ها قلم کالا را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.


بیشتر بخوانید


جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری سه متهم به اتهام حمل بار قاچاق، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بیش از ۲۲۱ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

عزیزی تاکید کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ قاچاق کالا قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.