تقویت حکومت اسلامی، با مشارکت حداکثری مردم

امام جمعه شهربابک بر حضور حداکثری مردم برای تقویت پایه های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهربابک در جلسه هم اندیشی مشارکت حداکثری جامعه ورزش در انتخابات گفت: در موقعیتی سرنوشت ساز قرار داریم و آن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا است.

او با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای اداره کشور حکومت مردم سالاری بر پایه دین را پایه ریزی کردند، افزود: بر این اساس کسی باید بر مسند کار بیاید که به فکر دنیا و آخرت مردم باشد.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه در اعتقادات ما دین و دنیا باهم تلفیق شده است، تصریح کرد: در ورزش ایران اسلامی نیز نظیر ورزش کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای علاوه بر پرورش جسم برای تقویت روحیه جوانمردی تلاش می‌شود.

او با تأکید بر حضور مردم برای تقویت حکومت، اظهار داشت: ما باید قائل و مبلغ به مشارکت باشیم.

حجت الاسلام انصاری ابراز امیدواری کرد: برای موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی شخصی که زاهد، با تقوا، حقگو و مجتهد است باید روی کار بیاید.

قاسم شمسی سرپرست فرمانداری شهربابک نیز در ادامه با اشاره به اینکه امنیت حال حاضر کشور ما حاصل رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانشان و حضور مردم در مشارکت‌های سیاسی است، افزود: معاندان از قدرت ایران در منطقه می‌ترسند و این نشان دهنده صلابت ما در عرصه بین المللی است.

او گفت: مردم ما در همه رخداد‌ها به طور خودجوش حضور داشته اند و این بار نیز با مشارکتشان در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

شمسی بیان داشت:به رغم مشکلاتی که وجود دارد، مردم ما پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا انشاءالله برای پیشرفت شهر و کشورمان گامی برداریم.

ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز در ادامه بیان داشت: جامعه ورزش شهربابک با حضور خود در انتخابات ۱۴۰۰ بار دیگر با نظام و انقلاب اسلامی  پیمان می‌بندند.

او ورزشکاران را سرمایه ارزشمند شهربابک دانست و افزود: حضور پرشور همه مردم به ویژه ورزشکاران علاوه بر کمک به اقتدار کشور نقش مهمی در تعیین سرنوشت جامعه ایفا می‌کنند.

نعمت با تاکید بر اینکه ورزشکاران و ورزش دوستان شهربابک در هر رویداد مهم کشور ادای وظیفه کرده اند، تصریح کرد: جامعه ورزشی بر خلاف میل دشمنان برای تحقق اهداف گسترده‌تر از همیشه برای مشارکت در انتخابات گام برمی دارند.

صفر برفه‌ای مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهربابک هم گفت: جوانان و ورزشکاران سرمایه بزرگی هستند که با حضور خود نقش مهمی را در انتخابات ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار