صابری: قدرت میان تیم‌های لیگ برتر تنیس روی میز تقسیم شده بود/ نیما عالمیان نتایج خوبی در المپیک خواهد گرفت

سرمربی تیم تنیس روی میز فراسنج درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

مجتبی صابری، سرمربی تیم تنیس روی میز فراسنج در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد:  فراسنج با مدیریت خوبی که دارد، تیم ریشه داری در تنیس روی میز خواهد بود. این تیم سعی دارد تا به بازیکنان ملی پوش و یا بازیکنانی که قرار است مطرح شوند کمک کند. امسال ترکیب تیممان در لیگ برتر از بازیکنان جوانان و بزرگسال بود. نیما عالمیان به عنوان بازیکن باتجربه و  محمد امین صمدی پدیده و شاهکار این بازی‌ها بودند و صمدی بازی فینال را برد.

او گفت: اردوی خوبی را در داخل کشور داشتیم و البته ۳ لژیونر هم امسال در اختیار داشتیم که به تیم اضافه شدند. بازی‌ها که جلوتر می‌رفت هماهنگی تیم ما رفته رفته بهتر شد. تجربه تیم به ما کمک کرد و البته آنالیز خوبی هم داشتیم. تیم رعد هم بسیار خوب بازی کرد و به آن‌ها تبریک می‌گوییم. نقطه قوت تیم ما این بود که بازی‌ها بسیار نزدیک بود و قدرت‌ها تقسیم شده بود. بازی‌های امسال فوق العاده تماشایی بود.

صابری در مورد موفقیت نیما عالمیان در المپیک توکیو اظهار کرد: نیما المپیکی است و تمرینات ویژه تری از نظر جسمانی برای او داشتیم. او در مسابقات خارج از کشور زیادی شرکت بود، بنابراین سعی کردیم شرایط خوبی را برای او ایجاد کنیم. با شرایط روحی و روانی نیما آشنا بودیم. او واقعا امسال جزء بهترین‌های لیگ فرانسه بود.  این نوید را می‌دهم با مدیریت خوبی که انجام می‌شود او در المپیک نتایج خوبی می‌گیرد.

او درباره آینده تیم فراسنج در تنیس روی میز عنوان کرد: از بدو فعالیت، سرمربی این تیم من بودم و در تیم نگاه ویژه‌ای به آینده سازان کشور داریم. میانگین سنی کمی داریم، چون بازیکنان جوانی در اختیار داریم که به آینده تنیس روی میز کمک می‌کنند. باید فدراسیون هم از این بازیکنان جوان حمایت کند و اردو‌ها را آغاز کند. استعداد‌های خوبی داریم و امیدواریم با برنامه ریزی خوب بازیکنان خوبی معرفی شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار