زاکانی در جمع مردم قم:

رقابت بین دو جریان قبیله سالار و شایسته سالار است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رقابت امروز بین دو جریان غرب گرای قبیله سالار و شایسته سالار متکی به ملت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم قم در ورزشگاه حیدریان با اشاره به این که در جامعه ۴۲ سال راه طی شده را داریم ،گفت: امروز رقابت  جریان بی هویت وابسته  به غرب  قبیله سالار با جریان انقلابی شایسته سالار متکی به ملت است.


او با اشاره به رشد تورم و نقدینگی در طی ۸ سال گذشته گفت: وضع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی امروز نتیجه بی کفایتی است که پس از ۸ سال خرابه تحویل می‌دهند.


این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز روز آغاز تمدن و تحول و پیشرفت کشور است و مردم ایران این راه را انتخاب می‌کنند.


او با انتقاد از شیوه اداره کشور در ۸ سال گذشته گفت: امروز دوره مفت خور‌های داخلی تمام شد، گذشت دورانی که مسئولان به مردم فخر بفروشند.


زاکانی گفت: دولت در سال ۹۲ با بیش از ۷۰ درصد مشارکت، سکاندار کشور شد، اما امروز دولت را با اعتماد مردمی ۴۷ درصد مشارکت تحویل می‌دهد.

امروز رقابت بین دو جریان قبیله سالار و شایسته سالار است

او افزود: امیدوارم ۵ نامزد جریان انقلابی با دوری از منیت‌ ها به وحدت برسند.


این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که آن چه از صندوق بیرون برآید پرونده جریان غرب گرا را خواهد بست ،گفت: ما در کشور بن بست نداریم، اما در کشور دزد و خائن داریم.


او با بیان این که عده‌ای مسیری را انتخاب کرده بودند که سرمایه مردم راغارت کنند، افزود: از کاخ سعدآباد نمی‌شود کشور را اداره کرد، باید مثل حاج قاسم میدان به میدان حاضر شد تا مشکلات حل شود و از پشت میز نمی‌توان کشور را اداره کرد.

امروز رقابت بین دو جریان قبیله سالار و شایسته سالار است


زاکانی با اشاره به این که ما به عنوان ۵ نامزد انقلابی مسئولیت مهم داریم ،گفت: امروز تجربه سال ۹۲ نباید تکرار شود و ما حق نداریم بازیگری راه بیندازیم و باید با اجماع به رسالت‌ها و مسئولیت‌های خود عمل کنیم.

این نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری افزود: ما در طلیعه یک تحول بزرگ هستیم و دیوانگان جایگاه و مقام نیستیم و جریان انقلاب دنبال فدا کردن خود برای مردم است.

او گفت: امروز دوره انسجام خود باوری و ادامه راه شهدا و امام است و جهان منتظر یک تحول است که کلید آن داخل کشور است و با بالا رفتن میزان مشارکت و با انتخاب نامزد اصلح جبهه انقلاب با پیروزی در مسیر تحول و پیشرفت گام خواهد نهاد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار