رئیس ستاد انتخابات استان:

بیش از ۶۰ هزار نفر اجرای انتخابات را در استان بر عهده دارند

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در استان بر عهده خواهند داشت.

 علی مصطفوی رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده و استان آماده انتخابات باشکوه، است افزود: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

مصطفوی اظهار کرد: برای انتخابات پیش رو ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.

او ادامه داد: احراز صلاحیت یک هزار و ۵۲۷  نفر برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا  تایید شده است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی  با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سال جاری و شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مایوس کردن مردم ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشنان را مایوس و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا دو روز دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.