فرماندار ارومیه:

انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه کاملا الکترونیکی برگزار می شود

فرماندار ارومیه گفت: ۹۰۰ صندوق الکترونیکی آماده شده است تا رای مردم ارومیه را در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی مرکز استان اخذ کنند.

رسول مقابلی فرماندار ارومیه در گفتگو با خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت:  با بیان اینکه در شهر ارومیه ۹۰۰ صندوق الکترونیکی آماده شده تا رای مردم ارومیه را در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی مرکز استان اخذ کنند اظهار داشت: در انتخابات این دوره شورا‌های اسلامی شهر ارومیه  ۳۰۰ شعبه اخذ رای الکترونیکی تدارک دیده شده است.

او افزود: در هر شعبه اخذ رای در شهر ارومیه، تعداد سه صندوق الکترونیکی مختص انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه جاگذاری می‌شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: انتخابات الکترونیکی فقط در شورای اسلامی شهر ارومیه خواهد بود و اخذ رای انتخاب ریاست جمهوری، شورای اسلامی روستا‌ها و بخش‌ها به صورت سنتی خواهد بود.

مقابلی گفت: آموزش‌های لازم نیز پیش از روز رای گیری از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما ارائه می‌شود و بروشور‌ها و کلیپ‌هایی نیز برای انتشار در فضای مجازی تهیه شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: با برگزاری الکترونیکی انتخابات، روند شمارش آرا بسیار بهتر شده و زمان اعلام نتایج نیز کمتر خواهد شد.

ششمین دوره  انتخابات شورا‌های اسلامی در ۴۷۰ روستا و ۵ شهر شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد ‏و نزدیک به ۵ هزار ۱۰۰ نفر اجرای انتخابات پیش رو در این شهرستان را بر عهده ‏خواهند داشت. ‏

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.