رئیس ستاد انتخابات استان:

۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری باشکوه انتخابات در آذربایجان غربی بکار گیری شده اند

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: انتخابات شورا‌های اسلامی در ۴۸ نقطه شهری و ۲ هزار و ۱۹۲ روستای آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد:  ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بکار گیری شده اند.

او با بیان اینکه انتخابات شورا‌های اسلامی در ۴۸ نقطه شهری و ۲ هزار و ۱۹۲ روستای آذربایجان غربی برگزار می‌شود گفت: تمهیدات لازم طبق زمانبندی ستاد انتخابات کشور در استان اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: ارومیه دارای ۱۱ عضو شورا، خوی دارای ۹ عضو شورا، ۶ شهر دیگر دارای هفت عضو شورا و ۴۰ شهر نیز پنج منتخب به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر خواهند داشت.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۸۹ صندوق رای در این استان آماده اعزام به محل اخذ رای هستند، ادامه داد: برای هر صندوق حدود ۲۵ نفر ناظر، بازرسی و عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.

مصطفوی با اعلام اینکه ۲ هزار و ۱۹۲ روستای آذربایجان‌غربی شرایط دارا بودن شورا را دارد، گفت: به دلیل رد صلاحیت ها و نرسیدن به حد نصاب لازم، در این دوره از انتخابات در ۲ هزار و ۱۳ روستای آذربایجان‌غربی انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی  با بیان اینکه ۳۰ درصد صندوق‌ها به صورت سیار خواهند بود، اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته با وزارت کشور و با توجه به شرایط ویژه کرونایی، در صورت لزوم صندوق‌های سیار لازم به مناطق ارسال خواهند شد.

مصطفوی خاطرنشان کرد: متولیان تبلیغات کاندید‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید طبق قانون و ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه تبلیغات فعالیت کنند.

او با اشاره به اینکه مردم استان آذربایجان غربی همواره با وجود دسیسه‌های دشمنان حضوری باشکوه در صحنه انتخابات داشته اند، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشنان را مایوس خواهند کرد.

۲۸ خردادماه جاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهی پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.