چهار الکترو موتور چرخ و فلک بوشهر نصب شد

شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای سرعت‌بخشی به پروژه چرخ و فلک چهار الکترو موتور این سازه نصب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر  از نصب چهار الکترو موتور پروژه چرخ و فلک خبر داد و بیان کرد : نصب الکتروموتور‌های گامی مهم در جهت بهره‌برداری از چرخ و فلک شهر بوشهر است و امیدواریم سایر مراحل پروژه نیز به زودی محقق شود.

او عنوان کرد: دستگاه اتاق فرمان چرخ و فلک نیز وارد بوشهر شده که این مهم نویدبخش سرعت بخشی به روند اجرا پروژه است.

شهردار بندر بوشهر ادامه داد: این پروژه همچنین تا پیش از افتتاح نورپردازی خواهد شد که این مهم چشم انداز زیبایی را برای ساحل شهر بوشهر و به ویژه محلات جنوبی فراهم خواهد کرد.

صالحیان گفت: طی مراحل ایمن‌سازی و استانداردسازی از دیگر مراحل مهم پروژه به شمار می‌رود که این مرحله به عنوان یکی از حساس‌ترین مراحل، با ظرافت و دقت تمام پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: با شتاب بسیار خوبی که در روند اجرا پروژه شکل گرفته پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از چرخ و فلک شهر بوشهر باشیم.

شهردار بندر بوشهر گفت: این پروژه از لحاظ سازه‌ای از جمله چرخ و فلک‌های منحصربه فرد کشور است که اجرا آن بدون شک به تقویت گردشگری بوشهر نیز کمک شایانی خواهد کرد.

پروژه چرخ و فلک بوشهر اواسط چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر بود که به پیشنهاد اعضای لایحه ساخت بزرگ‌ترین چرخ و فلک آسیا به ارتفاع ۷۲ متر در نوار ساحلی شهر به تصویب رسید اما تا کنون به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.