حمایت‏‏‌های مادی و معنوی ستاد فناوری نانو از برگزیدگان المپیاد نانو

مدیر ترویج دانش آموزی ستاد نانو گفت: برگزیدگان المپیاد نانو می‌توانند از حمایت‏‏‌های مادی و معنوی ستاد ویژه فناوری نانو، در بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.

مهیار خادم مدیر ترویج دانش آموزی ستاد نانو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: المپیاد نانو و جشنواره طرح‌‏های دانش ‏آموزی نانو دو رویدادی بود که از سال ۸۹ توسط باشگاه نانو شروع به فعالیت کرده و تا به امروز ۱۲ دوره المپیاد و جشنواره برگزار شده است.

او افزود: برگزیدگان المپیاد نانو می‌توانند علاوه بر جلب حمایت‏‏ های مادی و معنوی ستاد ویژه فناوری نانو، در بنیاد ملی نخبگان عضو شده و از حمایت‌های مادی و معنوی این بنیاد بهره‌مند شوند. در این بنیاد، برنامه‏ های متنوعی برای حمایت و توانمندسازی اعضا اجرا می‌‏شود که مخاطبان م‌ی‏توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بنیاد به آدرس https://www.bmn.ir با حمایت‏‌ها و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از اعضای خود آشنا شوند.

خادم گفت: با حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مجموعه‌‏ای با عنوان «کانون برگزیدگان نانو» از سال ۱۳۹۴ ایجاد شده است که دانش‏ آموزان برتر المپیادی و جشنواره نانو همچنین برترین ‏های جشنواره خوارزمی در بخش فناوری‏ نانو می‏‌توانند در این کانون عضو شوند.

مدیر ترویج دانش آموزی ستاد نانو اظهار کرد:کانون برگزیدگان نانو با هدف ارتباط و هدایت مستمر برگزیدگان باشگاه نانو، حفظ هسته نخبگی با تنوع رشته‏ ها و تخصص ‏ها و هدایت اعضا به منظور محقق، فناور  یا مدیر سرآمد شدن آن‌ها و با شعار”بر بلندای دانش و فن، می‌شود سرآمد ایرانی» شکل گرفته است.

او در نهایت یاد آورشد: اعضای کانون برگزیدگان نانو تا کنون در زمینه‌‏های مختلف تحقیقاتی و صنعتی توفیقاتی داشته‏‌اند که از آن جمله می‌‏توان به توسعه دو محصول پانسمان بندآورنده خونریزی همچنین پوشش‏‌های آب‏گریز برای استفاده در صنعت ساختمان اشاره کرد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.