پلی آف لیگ بسکتبال NBA/ صدرنشینان از صعود به مرحله بعد دور شدند

رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز با شکست فیلادلفیا و یوتاجاز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (پنجشنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

 بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف آتلانتا هاکس رفت. در این بازی آتلانتا توانست فیلادلفیا را با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۶ در بازی پنجم شکست دهد و برای صعود به مرحله بعد امیدوار بماند. آتلانتا در سری بازی‌ها هم ۳ بر ۲ از فیلادلفیا پیش افتاد.

در این دیدار جوئل امبید از تیم فیلادلفیا با کسب ۳۷ امتیاز و ۱۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل "دابل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان شد، اما مانع شکست تیمش نشد. در مقابل تری یانگ از تیم آتلانتا با کسب ۳۹ امتیاز، ۱ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار لس آنجلس کلیپرز به مصاف یوتاجاز رفت. در این دیدار کلیپرز موفق شد با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۱ بوتاجاز را شکست دهد تا در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرد. کلیپرز در سری بازی‌ها را ٣ بر ٢ از بوتاجاز پیش افتاده است.

پل جرج از کلیپرز با کسب ۳۷ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل دابل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل بویان بوگدانوویچ از تیم یوتاجاز با کسب ۳۲ امتیاز و ۳ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار