بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۷ خرداد؛

واکنش بازیکنان فوتبال به درگذشت کاپیتان سابق سایپا/ جای خالی کاپ قهرمانی کوپا آمریکا در ویترین افتخارات لیونل مسی

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


مجتبی جباری، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال و معروف به زیدان آسیا در جدیدترین فعالیتش در فضای مجازی با انتشار تصویری از خود و فرزندش به استقبال 38 سالگی رفت.

هشت محبوب آبی های پایتخت

لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی دنیای فوتبال با انتشار فیلمی از تمرینات تیم ملی آرژانتین در صفحه شخصی اش از آمادگی آلبی سلسته برای مسابقات کوپا آمریکا خبر داد.

نابغه دنیای فوتبال

حامد لک، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار تصویری از احمد جانعلی، کاپیتان سابق باشگاه سایپا به درگذشت وی واکنش نشان داد.

خداحافظ قهرمان

مهدی طارمی، بازیکن مطرح فوتبال ایران و باشگاه پورتو، تصویری از خودش را در کنار بازیکنان تیم ملی منتشر کرد که آن ها را در حال بازگشت به تهران نشان می دهد.

سلام تهران

علی علیپور، بازیکن تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال، در جدیدترین فعالیتش در فضای مجازی تصویری از خودش را در لباس این تیم منتشر کرد.

علی علیپور

سید مهدی رحمتی، کاپیتان سابق و محبوب آبی‌های پایتخت با انتشار تصویر دکتر نوروزی در صفحه مجازی‌اش برای او در سمت جدیدش آروزی موفقیت کرد.

دکتر نوروزی، اسطوره پزشکی

صفحه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در فضای مجازی تصاویری از بازگشت ملی پوشان فوتبال بعد از پایان مرحله اول گروهی جام جهانی به ایران را منتشر کرد.

بازگشت شیر مردان ایران

حسین ماهینی، مدافع با تجربه تیم سایپا، تصاویری قدیمی از مهدی قایدی، مهدی طارمی و دانیال ماهینی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

ستاره های فوتبال ایران

کاوه رضایی، مهاجم تیم فوتبال شارلوای بلژیک و تیم ملی فوتبال ایران، تصویری از خودش را در کنار دراگان اسکوچیچ و سایر ملی پوشان در فرودگاه مهرآباد منتشر کرد.

در کنار بازیکنان تیم ملی در تهران

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار