فرماندار هشترود:

حضور گسترده در انتخابات عزت ملی را تقویت می‌کند

فرماندار هشترود گفت: شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه از یک سو باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود و از سوی دیگر عزت ملی را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود  گفت: دشمنان از چندین ماه قبل بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند و حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق رای جواب دندان‌شکنی برای آنان خواهد بود.

اوحضور حداکثری را نویدبخش تقویت امنیت و پایداری کشور در مقابل دشمنان دانست و بیان کرد: همه ملت باید برای برگزاری یک انتخابات رقابتی، پرشور، سالم و در چارچوب قانون مشارکت کنند تا دولت بعدی با پشتوانه مردمی در مسیر رفع مشکلات گام بردارد.

اوشرکت در انتخابات را جزو حقوق ملت ایران بیان کرد و ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات آسیب جدی به کشور وارد می‌کند و همگان باید از حق رای خود و در نهایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کنند.

فرماندار هشترود ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، اضافه کرد: ۴۸ هزار نفر واجد شرایط رای در این شهرستان سکونت دارند که هزار و ۹۰۰ نفر از آنان رای‌اولی هستند و هزار و ۵۰۰ نفر هم عوامل اجرایی، نظارتی و حفاظتی برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه را بر عهده خواهند داشت.

امینیان به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: در دوره گذشته انتخابات در ۱۷ روستا به خاطر حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدا‌ها برگزار نشد، اما امسال جمعیت پنج روستای شهرستان نیز از ۲۰ خانواده فراتر رفته است و ششمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی در ۱۳۹ روستای شهرستان برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: ۱۱۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است که ۴۶ صندوق ثابت و مابقی سیار خواهد بود.

به گفته او از این تعداد ۲۴ صندوق ثابت شهری، یک مورد سیار شهری، ۸۵ صندوق روستایی که از این تعداد هم ۶۰ مورد سیار و مابقی ثابت روستایی خواهد بود.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا طی روز جمعه، ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و هریک از مسئولان و رهبران فکری جامعه از زاویه نگاه خود، ملت را به حضور در پای صندوق رای دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار