معاون استاندار اصفهان:

دستگاه‌های احراز هویت و صندوق رأی ذخیره پیش بینی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تعدادی از دستگاه‌های احراز هویت و صندوق اخذ رأی به صورت ذخیره پیش بینی شده و در صورت مشکل جایگزین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: روز موعود و رویداد بزرگ و آزمون انتخابات فرا رسید و ازساعت هفت صبح شاهد انجام فرآیند انتخابات هستیم.

او با بیان اینکه در ابتدای فرآیند رأی گیری مشکلاتی در دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های اخذ رأی به وجود آمد، ادامه داد: در این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به صورت نیمه مکانیزه برگزار می‌شود.

قاسمی اضافه کرد: از این رو در ۲ شهر اصفهان و شاهین شهر تمام انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود که مشکلاتی از جمله کندی و تاخیر در فرآیند اخذ رای را شاهد بودیم.

او گفت: باید همخوانی لازم در کارت عوامل اجرایی و نظارت به وجود بیاید و کنترل‌های اولیه بر روی دستگاه‌های الکترونیک و کارت ذخیره رای در اختیار رای دهندگان صورت بگیرد که این امر با کندی مواجه بود و اکنون اصلاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت بسیار خوب و مطلوبی در راستای اجرای رای گیری شاهد هستیم و مردم حضور مناسب و بی‌نظیری در عرصه انتخابات دارند.

او اظهار کرد: تعدادی از دستگاه‌های احراز هویت و صندوق اخذ رای به صورت ذخیره پیش بینی شده و در صورت مشکل جایگزین صورت می‌گیرد.

قاسمی ابراز امیدواری کرد: تمامی واجدان شرایط رای برای استفاده از حق و سرنوشت کشور حضور جدی داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار