تخصیص اعتبار در مسیر پیشرفت و توسعه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بويراحمد گفت: برای نخستین بار از محل تبصره ۵۶ قانون الحاق، به استان اعتبار اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بويراحمد گفت: برای نخستین بار و پس از یک دهه، ۳۳۵ میلیارد تومان از محل تبصره ۵۶ قانون الحاق به استان تخصیص داده شد.

شهابی نسب از افزایش ۷۲ درصدی بودجه امسال استان خبر داد و افزود: ۲ ردیف بودجه ویژه در قانون بوجه برای کهگیلویه و بویراحمد پیش‌ بینی شده که این موضوع در تاریخ استان بی سابقه است.

او با بیان اینکه این مهم با تلاش معاونان استاندار و مجمع نمایندگان استان محقق شد اضافه کرد: هم اکنون هزار و ۴۲۹ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

شهابی نسب با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شد، ادامه داد: ۷۲ میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه‌ های یاسوج و دوگنبدان نیز ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای ۱۰ طرح از جمله ورودی‌ شهر دهدشت، سد کوهبرد و دیگر طرح‌ ها پیش بینی شده است گفت: با تلاش‌ های انجام شده ۹۰ میلیارد تومان برای تجهیز نیاز‌های دانشگاه اعتبار گرفته شده است.

شهابی نسب با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای ساخت مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است افزود: ساخت بیمارستان‌ های سی سخت، لنده و چرام فعال و بیمارستان بهمئی نیز در آستانه بهره برداری است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.