صفایی بوشهری:

دولت جدید باید به بوشهر نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد

امام جمعه بوشهر معتقد است با توجه به نقش مهم این استان در فضای ملی، دولت جدید باید به این استان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

در این نشست درباره مطالب مهم ملی و استانی بعد از انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور، گفت‌وگو و مسائل مهمی مطرح و تصمیم گیری شد.

صفایی بوشهری در این نشست با قدردانی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا و تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و منتخبین شهر و روستا، در خصوص  وضعیت توسعه استان، نقش مهم این استان در فضای ملی و توجه ویژه دولت جدید در استان در موضوع پیشرفت‌های عمرانی، اشتغال، حل مشکلات اقتصادی، توجه ویژه به نخبگان استان و به‌کارگیری آنان در عرصه مدیریت استانی و  محرومیت زدایی سخنانی مطرح کرد.


بیشتر بخوانید


سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، موسی احمدی نماینده مردم جم، دیر، کنگان و عسلویه، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطالبی ارزنده بیان کردند.

همگان بر این معنا اتفاق نظر داشتند که در شرایط جدید مدیریتی ایران باید به طور ویژه به استان بوشهر توجه شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.