پلی آف لیگ بسکتبال NBA؛

«فینیکس» گام اول را با پیروزی پشت سر گذاشت

رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز با پیروزی فینیکس سانز و حذف فیلادلفیا پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) با برگزاری ٢ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فینیکس سانز به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت. در این بازی فینیکس توانست کلیپرز را با نتیجه ١۲۰ بر ١۱۴ در بازی اول کنفرانس شرق شکست دهد و گام اول خود در فینال کنفرانس را هم محکم بردارد. فینیکس در سری بازی‌ها یک بر صفر از کلیپرز پیش افتاد.

در این دیدار دوین بوکر از تیم فینیکس سانز با کسب ۴۰ امتیاز و ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، "تریپل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پل جرج از تیم کلیپرز با کسب ۳۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

دوین بوکر موفق شد اولین تریپل دبل فینیکس سانز در پلی‌آف را از سال ۲۰۰۵ تاکنون به ثبت برساند، قبل از بوکر "استیو نش" در ۱۸ می‌ و در بازی پنجم مقابل دالاس ماوریکس بود که آمار؛ ۳۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل را ثبت کرد.

در دیگر دیدار بامداد امروز، آتلانتا هاکس به مصاف فیلادلفیا رفت. در این دیدار آتلانتا موفق شد با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۶ فیلادلفیا صدر نشین کنفرانس شرق را شکست دهد و راهی فینال کنفرانس شرق شود. فینیکس سری بازی‌ها را ۴ بر ۳ از فیلادلفیا پیش افتاد و صعود کرد.

جوئل امبید از فیلادلفیا با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل "دبل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل کوین هوتر از تیم آتلانتا با کسب ۲۷ امتیاز، ٧ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار