٩٠٠ پاکبان، ارومیه را بعد از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی کردند

شهردار ارومیه گفت: ۹۰۰ نفر از پاکبانان به همراه تجهیزات و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به پاکسازی فضای شهری از تبلیغات انتخاباتی اقدام کردند.

مجید آقازاده شهردار ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت:  بعد از پایان فصل انتخابات در ارومیه، ۹۰۰ نفر از پاکبانان به همراه تجهیزات و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به پاکسازی فضای شهری از تبلیغات انتخاباتی اقدام کردند.

او ادامه داد: در مهلت یک هفته ایی تبلیغات قانونی انتخابات فضای شهر‌ها به کلی دگرگون شد. بد اخلاقی‌های انتخاباتی برخی نامزد‌ها کار را به جایی کشاند که هزینه اضافی به مدیریت شهری تحمیل کرد در حالی که از پیش جایگاه‌های مخصوص این کار تعبیه شده بود.

شهردار ارومیه ادامه داد: ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها بدون توجه به دستورات پوستر‌های تبلیغاتی را هر جا که دستشان رسید نصب کردند. روی مجسمه ها، دیوار‌های طراحی شده، تیر برق‌های مزین شده و ... آن‌ها حتی به تنه درختان هم رحم نکردند و حالا که انتخابات به پایان رسیده، یک شهر کثیف مانده و پاکبانان!

آقازاده اظهار کرد: تمامی پوستر‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات در یک اقدام جهادی با حضور مدیران شهرداری و با تلاش پاکبانان زحمتکش از سطح معابر شهر ارومیه پاکسازی شده است.

او گفت: در این عملیات ۹۰۰ نفر از پاکبانان به همراه تجهیزات و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در قالب چندین اکیپ پاکسازی شهر را بلافاصله پس از پایان مهلت زمان رای گیری انتخابات، درسطح شهر آغاز کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.