یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/ دبیرکل اتحادیه عرب از اوضاع قدس ابراز نگرانی کرد

منابع محلی فلسطین اعلام کردند که شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، ده‌ها شهرک‌نشین از ساعاتی پیش با حمایت نظامیان صهیونیست به سمت مسجدالاقصی یورش بردند و به ساحت آن توهین کردند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس در این باره در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: ۷۴ شهرک‌نشین صبح امروز با پشتیانی نظامیان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی حمله کردند.

این اداره پیش‌بینی کرد بعد از نماز ظهر، شهرک‌نشینان بیشتری به مسجد یورش خواهند برد.

این تهاجم‌ها در دو زمان صبح و بعد از نماز ظهر از طریق دروازه مغربی در دیوار غربی مسجد صورت می‌گیرد و نظامیان اشغالگر با تجهیزات زیادی از تهاجم شهرک‌نشینان حمایت کرده و با فلسطینیان درگیر می‌شوند.

«احمد ابوالغیط»، دبیرکل اتحادیه عرب نیز در خصوص افزایش خشونت‌ها در اراضی اشغالی علیه مردم فلسطین ابراز نگرانی کرد و گفت: نباید آرامش در این مناطق بهم بخورد چرا که آتش‌بس را به خطر می‌اندازد.

صبح امروز نیز خبرگزاری شهاب اعلام کرد: نظامیان صهیونیست در یورش به شهرک «بیت الامر» شمال الخلیل، ۹ فلسطینی از جمله چند آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.

این خبرگزاری همچنین از بازداشت «محمد خالد دبوس» یکی از اهالی رام الله در یورش شب گذشته نظامیان صهیونیست خبر داد، همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا بامداد امروز در حملات بی‌وقفه‌ای به مناطق مختلف فلسطینی نشین در کرانه باختری از جمله محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی، تهاجم خود را ضد فلسطینیان تشدید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار