فرماندار کرمان خبرداد؛

تایید صحت انتخابات شورای شهر کرمان

فرماندار کرمان از تایید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان پس از بررسی هیات اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی، فرماندار کرمان درباره صحت انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان کرمان گفت: هیات نظارت تا دیروز (۵ تیرماه) به شکایات رسیدگی می‌کرد.

او با اشاره به برگزاری چندین جلسه هیات اجرایی برای رسیدگی به شکایات، اظهار کرد: روز گذشته نتیجه بررسی‌های صورت گرفته به هیات نظارت ارجاع داده شد تا آن‌ها نیز نظرشان را اعلام کنند.

فرماندار کرمان بیان کرد: از نظر هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان تایید شده است و منتظر نظر هیات نظارت هستیم تا صحت انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان به صورت قطعی را اعلام کنیم و احتمالا تا پایان هفته هیات نظارت نیز نظر خود را در مورد انتحابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان را اعلام خواهد کرد.

او با تاکید برآنکه هیات‌های نظارت و اجرایی به همه شکایات رسیدگی کردند، افزود: صحت انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بابایی با بیان این مطلب که پس از اعلام نظر هیات نظارت صندوق‌های که باید بازشماری شوند، حتما بازشماری خواهند شد، تصریح کرد: در شهرستان کرمان صحت انتخابات شهر کرمان و سه شهر دیگر نیز از نظر هیات اجرایی تایید شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار