بازدید فرماندار مهاباد از کمپ ترک اعتیاد شهرستان

فرماندار مهاباد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از کمپ ترک اعتیاد این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک با مسایل و مشکلات آن‌ها آشنا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امروز عارف خدرلو فرماندار مهاباد در بازدید از یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مهاباد گفت: خیران شهرستان افرادی که در دام مواد مخدر گرفتار شده و به علت هزینه بالا قادر به استفاده از خدمات کمپ‌های ترک اعتیاد نیستند، حمایت کنند.

او با اشاره به کاهش سن افراد درگیر با مواد مخدر اضافه کرد: میانگین سنی کمپ ترک اعتیاد مهاباد حدود ۳۰ سال است که زنیگ خطری بری توجه ویژه به مقوله مبارزه با مواد مخدر از طرف همه ارگان‌های دولتی و مشارکت تشکل‌های غیردولتی و انجمن‌های مردمی است.

فرماندار مهاباد اظهار داشت: کمپ‌های ترک اعتیاد این شهرستان از نمونه‌های سطح استان است و خدماتی که در این اماکن برای ترک افراد درگیر ارایه می‌شد در سطح قابل قبولی است.

خدرلو با اشاره به اینکه محیطی صمیمی در این کمپ برای انجام مراحل ترک اعتیاد ایجاد شده، گفت: از خیران نیز دعوت می‌کنیم برای کمک و حمایت بیشتر از این افراد برای بهبودی هرچه سریع‌تر و بازگشت به زندگی عادی خود وارد عمل شوند.

رئیس اداره بهزیستی مهاباد هم در این بازدید گفت: هم اکنون ۲ کمپ ترک اعتیاد با ظرفیت ۱۲۰ نفر در سطح شهرستان فعال است.

مهران یوسفی بیان کرد: بازدید‌های سرزده و مرتب از این کمپ‌ها توسط ارگان‌های دولتی همچون شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، بهزیستی و نمایندگان فرمانداری انجام شده و تذکرات لازم همراه با ضرب الاجل زمانی نیز در موارد لازم به آن‌ها داده شده است.

او با بیان اینکه ظرفیت کمپ‌های ترک اعتباد مهاباد نزدیک به تکمیل شدن است، اظهار داشت: یک مرکز DIC نیز برای کارتن خواب‌ها در سطح شهر فعال بوده که شبانه به ۲۰ نفر از معتادان خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.