مدیرکل صدا و سیمای زنجان:

ایران اسلامی به برکت خون شهداء در اوج اقتدار و سربلندی است

لطیفی بابیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهداءدراوج اقتداروسربلندی است، گفت:وظیفه ما در رسانه حفظ این دستاورد‌ها و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداء در اوج اقتدار و سربلندی است و وظیفه ما در رسانه حفظ این دستاورد‌ها و انتقال آن به نسل‌های آینده است،  گفت: انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین جانفشانی شهداء و ایثارگری جانبازان و آزادگان ایران اسلامی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نیاز امروز جامعه است که پرداختن به آن از اولویت‌های مهم صدا و سیما به شمار می‌رود.

او  توجه بیش از پیش به فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و الگو قرار دادن رفتار و منش دلاورمردان دوران پر افتخاردفاع مقدس را عامل ناکامی دشمنان دانست و افزود: یکی از راهبرد‌های اصلی صدا و سیمای استان زنجان پرداخت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ناب و بی بدیل به نسل‌های آینده است.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان با اشاره به تولیدات شاخص در دست انجام با موضوع ایثار و شهادت، گفت: دفاع مقدس گنجینه بی پایان معارف، ایثار و از خودگذشتگی بی مثال فرزندان این آب و خاک در دفاع از اسلام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است و این مفاهیم ناب زمینه لازم را برای تولید و پخش برنامه‌های مختلفی در شبکه اشراق فراهم آورده که از آن جمله می‌توان به  سریال فاخر صبح آخرین روزبا موضوع شهید دکتر مجیدشهریاری اشاره کرد.

لطیفی از آغاز تصویربرداری مستند ۲۶ قسمتی فاخر راه ناتمام در استان خوزستان با موضوع غواصان خط شکن زنجان و مجموعه تقویم عزت که ۴۰۰ قسمت آن آماده پخش شده، تله فیلم شهیدیوسف قربانی، مجموعه مستند ۱۳ قسمتی شهداء، تله تئاتر ۹۰ دقیقه‌ای نجات اربیل، مجموعه مستند رزمندگان زنجان در غرب کشور و مستندسازی بیانات یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدای دارای دو شهید و بیشتر خبر داد.

او با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان تاکنون تعامل گسترده‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته است، گفت: رسانه استانی با تولید و پخش مجموعه فاخر پلاک، تقویم عزت، مدرسه عشق، قانلی توپراق، یادواره‌ها، مستند‌های فاخر شهدای استان زنجان و مدافعان حرم، تاکنون نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان افزود: تولید و پخش سریال‌هایی با موضوع جهاد و شهادت به ویژه سریال فاخر صبح آخرین روز که بی شک حرکتی ارزشمند و افقی نو در ترویج فرهنگ ایثار بوده و آن چیزی است که در حال حاضر جامعه اسلامی ما به ویژه نسل جوان به آن نیاز اساسی دارد، موجب خرسندی جامعه ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهید دکتر مجید شهریاری شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.