اجرا طرح «رسا» در کهگیلویه و بویراحمد

طرح رسا در استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف رشد و کادرسازی ستاره‌های انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی ایزدیار مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان این استان گفت: طرح رسا در استان با هدف رشد و کادرسازی ستاره‌های انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود و به همین منظور تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.
 
محمدعلی ایزدیار افزود: طرح رسا بر مبنای منظومه فکری جوانان و نوجوانان با ۱۰۶ هدف تربیتی از پایه‌های هشتم ورودی تا پایه دوازدهم به همراه شبکه فارغ التحصیلان در کهگیلویه وبویراحمد با هدف کادرسازی ستاره‌های انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.
 
او بیان کرد: در حال حاضر در حال بسیج امکانات سخت افزاری و آموزش مربیان برای راه‌اندازی این طرح هستیم و بخشی از این طرح شامل تربیت قرآنی دانش آموزان هم است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای ایام تابستان و طول سال پیش بینی و با همکاری آموزش و پرورش درحال پیشبرد برنامه‌ها هستیم.
 
او بیان کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان یک تشکل انقلابی است و رویکرد ما بت هدف تربیت دانش آموزان تراز انقلابی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اجرای طرح رسا در استان نیازمند همکاری سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها هستیم تا بتوانیم برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان اجرا کنیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.