اخبار حوادث ۱۲ تیر ۱۴۰۰؛

کشف گازوئیل قاچاق از کامیون حمل گاز/ دستگیری سارقانی که ۱۵۰۰ متر سیم برق دزدیدند

اخبار حوادث استان بوشهر را در ۱۲ تیر ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در این بسته خبری بخوانید.

کشف گازوئیل از کامیون حمل گاز

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۷ هزارلیتر سوخت قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون تریلی درشهرستان دیلم خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم دیروز به یک دستگاه تریلی ویژه حمل گاز مایع مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون که از آبادان به مقصد چابهار در حال حرکت بود و دو پلمب با علائم شرکت ملی نفت داشت، ۳۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع به صورت جاساز در تانکر ویژه حمل گاز مایع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سوسنی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارقان انبار اداره برق دشتی کمتر از ۲۴ ساعت به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان دشتی گفت: دو سارق انبار مرکزی اداره برق خورموج  در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در پی اعلام سرقت تجهیزات برقی و سیم برق از انبار مرکزی اداره برق خورموج، ماموران با بررسی صحنه جرم، و انجام اقدامات فنی و پلیسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی دستگیری ۲ نفر سارق شدند.

او ادامه داد: متهمان به سرقت هزار و ۵۰۰ متر سیم برق و تجهیزات برقی و ابزارهایی شامل قیچی، فازمتر و فیوز به ارزش ۲ میلیارد ریال با خودروی شخصی‌شان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: اموال سرقت شده در منزل یکی از سارقان کشف و سپس تحویل نماینده اداره برق خورموج شد، متهمان نیز به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سوداگران مرگ در توزیع ۷۶ کیلوگرم تریاک ناکام ماندند

ماموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو  در شهرستان عسلویه ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی عسلویه گفت: ماموران این ایستگاه به یک دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ مشکوک شدند و در بازرسی از آن، ۷۶ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در ۵۶ عد بطری در پشت صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند. 

سرهنگ ستاد پیمان فتاحی با اشاره به مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده‌ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌ قاچاقچیان، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن دستگیر شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.