ترامپ: اتهامات مالیاتی علیه من شبیه به اقدامات دیکتاتورهای کمونیستی است

رییس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد عملکرد دستگاه قضایی این کشور در برخورد با اتهامات مالیاتی وی شبیه به اقدامات "دیکتاتور‌های کمونیستی" است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا تمامی اتهامات وارده به سازمان اقتصادی خود را رد کرد.

بر این اساس، سازمان ترامپ به تازگی به فرار‌های مالیاتی گسترده محکوم شده است. ترامپ هم که این روز‌ها در سفر‌های خود به ایالت‌های مختلف برای تبلیغات انتخاباتی است تمامی این اتهامات را رد و اعلام کرد مسئولان قضایی آمریکا در برخورد با عملکرد سازمان ترامپ و فعالیت‌های تجاری و بازرگانی آن مانند "دیکتاتور‌های کمونیستی" رفتار می کنند. 

دونالد ترامپ در جمع هواداران خود با اشاره به محکومیت اخیر سازمانش گفت: در نیویورک، دستگاه قضا و دادگاه همان کاری را انجام می‌دهد که امروز در کشور‌های جهان سوم انجام می‌شود. این رفتار‌ها مناسب کشور ما نیست. این اقدامات یادآور یک دیکتاتوری کمونیستی علیه مخالفان سیاسی است.

ترامپ ادامه داد: دادستان‌هایی که در آمریکا برای کار در دادگاه‌ها و امور قضایی به کار گرفته می‌شوند کاملاً بی تجربه و ناآشنا به امور قضایی هستند.

وی افزود: این رفتار در نظام دادگستری و سیاسی آمریکا مصداق فاشیسم و اقتدارگرایی است. افرادی که این روز‌ها از دموکراسی صحبت می‌کنند در واقع آن را مقابل چشمان ما نابود می‌کنند. هیچ کس آنچه امروز شاهد آن هستیم را باور نمی‌کند.

رییس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به رفتار دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخاباتی و پس از آن گفت: دموکرات‌های افراطی به دنبال تخریب و طرح جرم علیه من هستند. این رفتار چیزی جز سوءاستفاده از موقعیت و قدرت نیست.

اخیراً دادگاه آمریکا ترامپ و تمامی همدستان وی در سازمان تجاری و بازرگانی وی موسوم به سازمان ترامپ را به فرار‌های گسترده مالیاتی محکوم کرده است. مدیر مالی سازمان ترامپ که نزدیک به نیم قرن را در این شرکت گذرانده است هم اینک با اتهامات متعددی از جمله فرار مالیاتی، دستکاری اطلاعات مالی و تلاش برای فریب مقامات مالیاتی روبه روست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار