رتبه نخست دانشگاه شیراز در آثار راه یافته به مرحله نهایی تیتر ۱۲

دانشگاه شیراز به واسطه راه یابی ۱۱۷ نشریه به مرحله نهایی داوری دوازدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه دانشجویی، ویژه دانشگاه‌های دولتی، رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دوازدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه دانشجویی با عنوان تیتر ۱۲ با شرکت ۱۵۳ دانشگاه تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری، در حال برگزاری است و ۲۸ هزار و ۲۷۱ نشریه و اثر دانشجویی به این جشنواره ارسال شده بود.

در این دوره از جشنواره، از میان ۲۸ هزار و ۲۷۱ نشریه و اثر ارسالی، تعداد ۲۳ هزار و ۷۸۹ نشریه و اثر وارد مرحله‌ی اول داوری شده و در نهایت ۸۷۲ نشریه و اثر، یعنی حدود ۳درصد کل آثار شرکت کننده، از ۹۳ دانشگاه با کسب امتیاز لازم، به مرحله‌ی نهایی راه یافته است.

دانشگاه شیراز با ۲۴۰۱ نشریه و اثر در حوزه‌های پنجگانه شرکت کرد که ۱۱۷ اثر از ۵۱ نشریه این دانشگاه، به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده است.

دانشگاه شیراز در جشنواره تیتر ۱۱ نیز که سال ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۲۷رتبه‌ی ملی عنوان اول را بین دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم کسب کرد.

برپایه این گزارش، هم اینکه ۲۰۲ نشریه در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دینی، ادبی، هنری، ورزشی، صنفی و خبری، از دانشگاه شیراز مجوز انتشار گرفته و طی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و علیرغم شیوع بیماری کرونا، بیش از ۲۶۵ شماره این نشریات، منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.