آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

شرط آرسنال برای انتقال بیرین به اینتر

باشگاه آرسنال مایل است هکتور بیرین، بازیکن اسپانیایی خود را  تابستان امسال به طور قرضی به اینترمیلان منتقل کند، اما به شرط آن که اینتر در پایان فصل با خرید قطعی او موافقت کند.

به گزارش گازتا دلو اسپورت توپچی‌ها خواستار گنجاندن بند خرید قطعی به ارزش ۲۵ میلیون یورو در قرارداد انتقال موقت بیرین هستند. با این شرط ممکن است اینترمیلان به دنبال گزینه‌های دیگری باشد. داویده زاپاکاستا، مدافع چلسی نیز در فهرست خرید اینتر قرار دارد.

ناگلزمان خواستار ماندن گورتسکا در بایرن مونیخ

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ خواستار ماندن لئون گورتسکا، بازیکن ملی‌پوش این تیم در آلیانس آرنا  شد.

در شرایطی که گورتسکا وارد آخرین سال قرارداد خود با بایرن مونیخ شده است، خبر‌هایی از تمایل منچستریونایتد برای خرید او به گوش می‌رسد؛ اما سرمربی بایرن خواستار ماندن این بازیکن شده است. سرمربی جدید بایرن امیدوار است که بتواند فصل آینده و سال‌های بعد روی این بازیکن ملی پوش حساب کند.

تمایل دورتموند برای جذب سابیتزر

باشگاه بورسیا دورتموند علاقه‌مند است مارسل سابیتزر، هافبک تهاجمی تیم لایپزیگ را به خدمت بگیرد.

قرارداد سابیتزر با لایپزیگ سال ۲۰۲۲ به پایان و بعید به نظر می‌رسد که او قراردادش را تمدید کند. این بدان معنا است که این باشگاه به دنبال فروش او است.

این هافبک اتریشی فصل گذشته در ۳۹ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند و گفته می‌شود مبلغ بند فسخ قرارداد او ۵۰ میلیون یورو است، اما لایپزیگ به دلیل محدودیت زمانی ممکن است او را به ۲۰ میلیون یورو نیز بفروشد.

‏ المپیک مارسی مخالف بازگشت بن‌عرفا

حاتم بن عرفا، هافبک تهاجمی بوردو امیدوار بود که تابستان امسال بتواند به مارسی برگردد، اما این باشگاه مخالف جذب دوباره او است.

این بازیکن ۳۴ ساله که طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ برای مارسی بازی می‌کرد، خواستار دیدار با خورخه سمپائولی، سرمربی‏ المپیک مارسی جهت بازگشت به این تیم شده بود.

آمادگی گریزمان برای ترک بارسلونا

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا احتمال ترک این تیم را در تابستان امسال رد نکرد.

باشگاه بارسلونا برای ثبت نام بازیکنان جدیدش یا باید چند بازیکن خود را بفروشد، یا از بازیکنان بزرگش بخواهد که کاهش دستمزد را بپذیرند.

نشریه اسپورت مدعی شده که گریزمان یکی از بازیکنانی است که از او خواسته خواهد شد دستمزدش را کاهش دهد و در این صورت او آماده ترک نیوکمپ است.

تیم‌های چلسی و منچستریونایتد علاقه‌مند به خرید این مهاجم فرانسوی هستند.

کاپیتان آژاکس خواستار ماندن در آمستردام شد

دوسان تادیچ، کاپیتان تیم آژاکس تایید کرد که باشگاه آث میلان برای جذب او پیشنهادی به وکیلش ارائه کرده است، اما مارک اورمارس مدیر آژاکس اصرار دارد که تادیچ فروشی نیست و کاپیتان آژاکس نیز مخالف ترک آژاکس است.

او گفت: "من در آژاکس می‌مانم. این باشگاه رویایی من و یکی از زیبا‌ترین باشگاه‌های جهان است. "

پیشنهاد رسمی آرسنال برای اهواز حسام عوار

باشگاه آرسنال پیشنهاد رسمی خود را برای جذب حسام عوار، مهاجم لیون ارائه کرده است. مذاکرات بین ۲ باشگاه در حال انجام است و گفت و گو‌ها خوب پیش می‌روند.

توپچی‌ها در چند پنجره نقل و انتقالات گذشته تمایل داشتند این بازیکن را به خدمت بگیرند. حالا همه چیز به این بستگی دارد که آرسنالی‌ها بتوانند مبلغ ۲۰ میلیون یوروی مد نظر لیون را بپردازند.

این مهاجم جدایی طلب از حضور در تمرینات پیش فصل لیون خودداری کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار