لایروبی روزانه بیش از ۱۰۰۰ متر طول از کانال های جمع آوری آب های سطحی در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: روزانه بیش از ۱۰۰۰ متر طول از کانال های جمع آوری آب های سطحی در مشهد لایروبی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به رشد و توسعه روز افزون مشهد و توسعه زیرساخت‌های شهری نظیر شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، لایروبی و نگهداری مداوم این شبکه گسترده همواره یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری بوده که در این راستا با استفاده از اکیپ‌های مختلف در مناطق ۱۳ گانه شهری تلاش شده است تا این شبکه گسترده در تمام طول سال لایروبی شود.

او افزود: در سال ۱۳۹۹ در مجموع بالغ بر ۲۸۰ هزار متر طول از کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در شهر مشهد به طور کامل لایروبی شد که بیشترین میزان لایروبی به ترتیب در مناطق سه، چهار و هفت شهرداری مشهد صورت گرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: از ابتدای سال جدید نیز به طور مستمر روزانه بیش از ۱۰۰۰ متر طول از کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در مناطق ۱۳ گانه مشهد لایروبی شده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل بارش‌های امسال در پاییز و زمستان، بیشتر کانال‌های شهری مشهد لایروبی شوند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.