انتقاد معاون پارلمانی رئیس جمهور به نحوه‌ اجرای برجام

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر اصل ۶۰ قانون اساسی تماما به رئیس جمهور و وزرا واگذار می‌شد، برجام به نتیجه رسیده و تحریم‌ها برداشته شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: درباره اصل ۶۰ قانون اساسی که رئیس جمهور امروز به آن اشاره کرد این است که امور قوه مجریه از طریق وزرا اعمال می‌شود، در نتیجه موضوعی که رئیس جمهور درباره مذاکرات وین به آن اشاره کرد، معطوف به مذاکرات برجام بود.

امیری افزود: چون جنس کار برجام از جنس اجرایی است و اصل ۶۰ قانون اساسی بر اعمال قوه مجریه از طریق وزرا حکایت دارد، ورود نهاد‌های دیگر به موضوع برجام، به نوعی محدودیت در اعمال اصل ۶۰ قانون اساسی را خواهد داشت.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اگر اصل ۶۰ قانون اساسی تماما به رئیس جمهور و وزرا واگذار می‌شد، برجام به نتیجه رسیده و تحریم‌ها برداشته شده بود و امروز شاهد مشکلات در این زمینه نبودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند بی سواد
۲۰:۳۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
تا نفس آخرتون باید به مردم زخم بزنین - طوری میشه اگه این چند روز آخر را نه کاری بکنین و نه حرفی بزنین - چرا تموم نمیشه دوره تون که یه نفس راحت بکشیم از دست تون
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۲ ۲۳ تير ۱۴۰۰
اگه این شده بود که شما میگی، دولت فخیمه شما همه کشور را به باد داده بود.
آخرین اخبار