واگذاری ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس ۹۳ واحد مسکونی مناطق شهری و روستایی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ و همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس ۹۳ واحد مسکونی مناطق شهری و روستایی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری واگذار شد.

نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در آیین واگذاری مسکن معلولان استان در شهر فرخ شهر گفت: برای احداث این واحد‌های مسکونی ۷۱ میلیارد و ۸۹۰میلیون ریال به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی به هر مددجو پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: ۲۲ واحد از این تعداد واحد مسکونی در لردگان، چهار واحد در فارسان، هشت واحد در کیار، پنج واحد در سامان، ۶ واحد در بروجن، ۶ واحد در شهرکرد، ۱۲ واحد در کوهرنگ،۳۰ واحد در اردل احداث است.

عسگری با اشاره اینکه تعهد احداث مسکن برای معلولان زیرپوشش بهزیستی استان ۸۸۰ واحد مسکونی بود، گفت: با کمک و تلاش خیران، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بسیج سازندگی، قرار گاه خاتم و بنیاد مستضعفان پارسال ۹۷۸ واحد مسکونی برای معلولان استان احداث شد.

او ادامه داد: در استان حدود ۵۰۰ خانواده دارای ۲ معلولی فاقد مسکن شناسایی شده که طرح تامین مسکن برای مددجویان با خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر و همچنین خانواده‌های دارای سرپرست معلول، است.

عسگری، تعهد امسال احداث مسکن برای معلولان استان را ۶۷۶ واحد عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار