همزمان با سراسر کشور؛

۸۱ واحد مسکونی مددجویان در خراسان جنوبی افتتاح شد

همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور ۸۱ واحد به واجدین شرایط در خراسان جنوبی تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عرب‌نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در آیین افتتاح واحدهای مسکونی برای معلولین که به صورت ویدیوکنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: برای ۸۱ واحد قابل بهره‌برداری در خراسان جنوبی ۱۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

او افزود: از  تعداد ۸۱ واحد، ۲ واحد مربوط به خانواده دو معلول، یک واحد خانواده ایتام تحت حمایت معلول و مابقی مربوط به سایر معلولان و مددجویان تحت حمایت است.

عرب نژاد اظهار کرد: واحد‌های مذکور دارای ۶۰ متر مربع زیربنا با کمک بلاعوض، تسهیلات بانکی و آورده عضو ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۱۱ واحد از این تعداد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ساخته شده که فاقد تسهیلات بانکی بوده، اما از کمک‌های بلاعوض برخوردار بوده است.

امروز ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی تسهیلگری شده در ۲۹ استان کشور به افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی به طور همزمان واگذار شد.

ارزش ریالی منازل واگذار شده ۴۶۰ میلیارد تومان است که ۱۰۰ میلیارد تومان آن کمک بلاعوض، ۷۵ میلیارد تومان آن تسهیلات قرض‌الحسنه و ۱۰ میلیارد تومان نیز از محل معافیت انشعاب آب و فاضلاب بوده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار