مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان مطرح کرد؛

حجاب حافظ کرامت زنان/ برای دفاع از جایگاه زن مسلمان ایرانی باید گام برداریم

زینب پارسافخر گفت: جمهوری اسلامی برآیند بیداری اسلامی است و ما باید در فرآیند هویت‌سازی و احیای تمدن اسلامی در قامت یک زن مسلمان گام برداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب و سبک زندگی گفت: ما به عنوان زنانی که در مشاغل و صحنه‌های اجتماعی فعال هستیم وظیفه خطیرتری داریم، چرا که در لایه‌های دیگر به عنوان الگو به ما نگاه می‌شود، از این رو وظیفه ما قدری بیشتر است و می‌طلبد با برنامه‌ریزی و حضور پررنگ‌تر در کنار هم باشیم.

او با بیان اینکه اگر قرار است توفیقی حاصل شود همدلی، شاه‌کلید راه ما است. افزود: ما به عنوان نیمی از جامعه برای دفاع از جایگاه زن مسلمان ایرانی باید گام برداریم، جمهوری اسلامی برآیند بیداری اسلامی بوده و است و ما باید در فرآیند هویت‌سازی و احیای تمدن اسلامی در قامت یک زن مسلمان گام برداریم.

پارسا فخر اظهار داشت: حجاب و عفاف محدود به زن نیست، حیا و عفت زنانه و مردانه در کنار هم هستند که می‌توانند بنیاد خانواده را استحکام بخشند. حجاب از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند مصونیت ایجاد کند و کرامت زن را حفظ کند.

سیده فروزان حسینی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز گفت: در جهت انتخابات تلاش‌های زیادی از سوی بانوان انجام شد که منجر به حضور آگاهانه مردم در انتخابات شد.

او افزود: بسیج زنان فقط به موضوعات حجاب نمی‌پردازد، بلکه با توجه به نقش بانوان در خانه، طرح‌هایی، چون مدیریت بهینه مصرف برق و بعد از آن آب را نیز در برنامه‌ریزی خود دارد و طرح‌هایی را اجرا کرده است.

حسینی اظهار داشت: در واقعه کشف حجاب، بانوانی به شهادت رسیدند و هزاران مرد غیرت‌مند در اعتراض به این موضوع که به زور به مردم تحمیل شده بود، به گلوله بسته شدند که رسالت ما در قبال این خون‌ها دعوت به عفاف و حجاب است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: پارسال، ۵۰ طرح به استانداری ارائه دادیم که بر مبنای آن‌ها مردم را به شیوه احسن به عفاف و حجاب دعوت کنیم که پاسخ به شبهات، برپایی نمایشگاه مدلینگ حجاب و عرضه محصولات حجاب در حسینیه ثار الله (ع) از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.