ظریف: آمریکا با متهم کردن دیگران به عملیات آدم‌ربایی، روابط مجرمانه خود را پنهان می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: آمریکا با متهم کردن دیگران به عملیات آدم‌ربایی مضحکانه و کودکانه به دنبال سرپوش گذاشتن بر روابط مجرمانه خود است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی به اتهام‌زنی اخیر آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.

ظریف در اشاره به دست داشتن عوامل آمریکایی در ترور رئیس‌جمهور هائیتی و تلاشی مشابه علیه رئیس‌جمهور ونزوئلا نوشت: افراد مسلح وابسته به آمریکا برای ترور رهبران در ونزوئلا و هائیتی در خاک آمریکا طرح‌ریزی می‌کنند، در حالی که دولت آمریکا فعالانه روابط مجرمانه خود را با متهم کردن دیگران به عملیاتِ آدم‌ربایی به وضوح مضحک و کودکانه پرورده شده، مخفی می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: پیش از متهم کردن دیگران به وضعیت خودتان بپردازید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۲۹ ۲۶ تير ۱۴۰۰
آمریکا به تنهایی و بدون کمک از داخل هیچ غلطی نمی تواند بکند فقط شما بگو کی می روی که دیگر خسته شدیم از این چسبیدنت به برجام بد فرجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۰
آقای ظریف شما که اینطور آمریکا را میشناسید دلیل التماس کردن به آمریکا و باج دادن به آنها برای به نتیجه رساندن برجام چیست
Germany
جمشید
۲۳:۵۲ ۲۵ تير ۱۴۰۰
امریکا اسراییل و متحدانشان خود از بزرگترین خلاق ترین و پیشگامان نه تنها ادم ربایی بلکه ترور مقامات دولتی٬ طراحی و انجام کودتا در کشورهای مستقل و ازادی خواه بوده و هستند. این حق قانونی و بحق ایران است که مزدوران و عاملین خارجی و داخلی نتانیاهو را به محاکمه و دستگیری بکشاند.
ان که خربزه میخورد باید پای لرزش هم بنشیند٬ چه داخل ایران و چه خارج ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
داداش یه سر بیا ایران بعد حرف بزن
آخرین اخبار