لزوم نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه جامع اسلامی

امام جمعه اندیکا گفت: استکبار جهانی برای سقوط جوامع اسلامی از طریق بی عفتی و بی حیایی نقشه کشیده است و باید عفاف و حجاب گسترش داده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا گفت: مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور دو فضیلت حیا و غیرت که از نشانه‌های اصلی ایمان است و فراموش نکنیم که استکبار جهانی برای سقوط جوامع اسلامی از طریق بی عفتی و بی حیایی نقشه کشیده است و هر روز در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای مشغول توطئه است.

او بیان داشت: در خصوص موضوع رشد بدپوششی و بدحجابی در شهرستان هشدار می‌دهم. دستگاه‌های مربوطه و عموم مردم دقت کنند که توطئه دشمنان را با تقویت حجاب و عفاف شکست بدهند.

حجت الاسلام موسوی افزود: حفظ حجاب فقط به زدن چادر نیست و می‌توان با مانتو و شلوار مناسب و پوشش کامل مو‌های سر حجاب را حفظ کرد. اگرچه انتظار از جامعه اسلامی توجه به میراث بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) یعنی برخورداری از چادر است.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: مردم عزیزمان و بانوان گرامی هم عنایت داشته باشند که راهی برای حفظ کرامت زن و رسیدن به سعادت اجتماعی به جزء اینکه خود را در پناه حجاب و عفاف قرار دهند نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره صنعت و معدن و نهاد‌های نظارتی نسبت به مغازه‌هایی که لباس‌های نامناسب مانند مانتوی جلو باز می‌آورند و در منظر عموم مردم قرار می‌دهند را پیگیری کنند و تذکرات لازم را بدهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.