اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید کشور به حوزه اشتغال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی" در تشریح نتایج دیدار خود با "اصغر نورالله‌ زاده" مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در تهران، گفت: صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از طرح‌ها و کسب و کارهای روستایی استان بخصوص در حوزه فرآوری محصولات معدنی و استراتژیک زرشک، زعفران و عناب قول مساعد داد.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار از خدمات و برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید در حمایت مالی از طرح‌های اشتغالزا و کسب و کارهای خرد و کوچک در استان  تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هم دستورات لازم برای تامین اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریال طرح‌ها و برنامه‌های درخواستی استان را صادر کرد.

در این نشست که با هدف پیگیری افزایش اعتبارات قانون حمایت از اشتغال روستایی و عشایری، اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و افراد جویای کار در مناطق شهری و حاشیه شهر و نیز پیگیری و درخواست افزایش اعتبارات لازم در راستای تحقق تفاهم‌نامه‌های وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همراه بود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.