۱۰ هزار شاهین‌دژی واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از شهروندان واجد شرایط این شهرستان از ابتدای واکسیناسیون عمومی تاکنون نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امین قلندرزاده  مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت : بیش از هفت هزار نفر از مجموع دریافت کنندگان واکسن کرونا در شهرستان شاهین‌دژ، دز اول خود را تزریق کرده و حدود سه هزار نفر نیز علاوه بر دز اول مرحله دوم و تکمیل فراِیند واکسینه خود را انجام داده‌اند.

او ادامه داد: در شهرستان شاهین‌‍دژ سه پایگاه تجمیعی شامل مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲، مرکز جامع سلامت "محمودآباد" و مرکز جامع سلامت "کشاورز" همه روزه آماده ارایه خدمات واکسیناسیون و ایمن سازی هستند و امیدوارم که با اختصاص واکسن از دانشگاه علوم پزشکی بزودی گرو‌های هدف و پر خطر واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: همچنین هفت پایگاه بهداشتی در سطح روستا‌ها نیز آماده ارایه خدمات واکسیناسیون به روستاییان این شهرستان است.

قلندرزاده تاکید کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است براین اساس از تمام شهروندان درخواست داریم ما را در این بحران به وجود آمده یاری دهند.

او بیان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.